Hotel Johann Lafer's Stromburg

1 review over Hotel Johann Lafer's Stromburg in het Nederlands

top prficiat betr kan nie

geert van der sluis
28-1-2011

goede keuken en top bedienig bar geweldig service personeel zeer bekwaam en vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in november 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Johann Lafer's Stromburg in Stromberg / Schweppenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Johann Lafer's Stromburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.