Camping Aumühle

85 reviews over Camping Aumühle in het Nederlands

Fantastisch!

Margreet,
28-10-2018

Prima kleine camping. Ligt wel aan een weg, maar daar heb je geen hinder van. Sanitair is zeer schoon en verzorgd. Omgeving is prachtig om heerlijk te wandelen of fietsen.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eenvoudige maar vooral prima camping

Jan Mossel,
9-8-2018

Een knusse en kleine camping met de helft aan doorreis plekken en de andere helft voor de vaste gasten. De ligging is aan een beekje onderaan een beboste heuvel en langs een weg (niet storend trouwens). De enthousiaste Nederlandse eigenaar heeft het in 2006 overgenomen. Eten is eenvoudig maar prima. Hamburgers, schnitzels of saté met patat en eventueel salade en kan buiten of on de bistro genuttigd worden. Er kunnen verse broodjes besteld worden voor het ontbijt de volgende morgen. Sanitair is zeer netjes en schoon. Ook zijn er 2 wasmachines aanwezig. Voor de kleine kinderen is er een klein speeltuintje en kan er gespeeld worden in een klein beekje. Ook is er een tafeltennis tafel.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super camping

Gaby,
9-6-2018

Schone mooie camping. Wij waren op doorreis en we konden aangekoppeld blijven staan wat ideaal was. Prima sanitair. Extra fijn voor ons was dat er een babybadje en aankleedkussen aanwezig was. Eten in de bistro was lekker en niet duur! Een leuke speeltuin voor de kindjes. Komen hier zeker een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Fijne doorreis camping

Thierry,
27-4-2018

Kleine camping met Nederlandse eigenaren. Goed ontvangst en prima plek waar je aangehaakt kan blijven staan. Prima Wifi wat gratis beschikbaar is voor alle gasten. Erg makkelijk bereikbaar vanaf de A61 dus een goede doorreiscamping. In de loop van de dag (maandag) komt de camping redelijk vol te staan met doorreisklanten. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in de diverse kleine riviertjes. Verder goede stroomvoorziening aanwezig en prima sanitair. In de avond kan je een hapje eten tegen prima prijzen. Het was zo goedkoop dat ik nog even heb gevraagd of alles wel klopte. Vanaf 7 uur in de ochtend kan je de camping weer verlaten om de reis te vervolgen. Dit jaar komen we weer terug op doorreis naar Italië!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie ligging prachtige wandelingen vanaf camping. Helaas had men wifi storing op gedeelte waar wij stonden.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genieten met een grote G

Giel,
20-8-2017

Heerlijke camping met nederlandse eigenaars. Aan de onze kant van de camping lekker rustig. De andere zijde word vooral gebruikt door doortrekkers en is daardoor onrustiger. Fijne beheerders die het iedereen naar hun zin maken, en altijd in zijn voor een praatje. Door het open karakter van de camping altijd gezellig contact met de andere kampeerders. Tijdens ons verblijf b.v. een gezamelijke bbq. Op de camping is een klein restaurantje met heerlijk eten en een lekker lokaal biertje. Een pluim voor Astrid die het sanitair elke dag weer super schoon maakte. In de omgeving liggen gigantisch veel geo-caches. Je kunt er dagenlang hiermee bezig zijn. Verder zijn er genoeg bezienswaardigheden te bezoeken. Alles bij elkaar een heerlijk paradijsje om lekker bij te komen

Gereisd met partner in juli 2017

heerlijke camping

Posje,
20-8-2017

heerlijke gemoedelijke camping met zeer vriendelijke beheerders. goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar de rijn en vele bezienswaardigheden in de omgeving. Gemoedelijke sfeer en een restaurantje met vriendelijk personeel, lekker eten en voor een mooie prijs

Gereisd met partner in augustus 2017

Ligging vd camping goed, aardige ontvangst vd eigenaresse, maar dan loopt de eigenaar langs en scheldt op iedereen dat ze 10cm te ver geparkeerd staan! Kinderen verbluft over het taalgebruik van hem en als de buren aangeven dat het geen probleem is om op te schuiven krijgen ze een tweede tirade in bijzijn van (klein)kinderen!! Onacceptabel!! Verder prima campingvoor doorreis, aardige gastvrouw alleen gastheer kan beter buiten beeld blijven! Voor ons niet voor herhaling vatbaar, zelfs niet voor 1 nacht!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping

Paul verstraten,
14-8-2017

Het is een geweldige camping voor overnachting op doorreis mooi gelegen en prima eten complimenten voor de hele familie!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Absoluut goed

Marco Kievit,
14-8-2017

Wij hebben hier in tegenstelling tot de vorige schrijver prima naar ons zin en dat is al jaren hetzelfde. Daarbij kan de campingbaas er niets aan doen dat het vuilnis niet opgehaald werd ( inmiddels wel gebeurd) verder is het sanitair zeker schoon, sommige gasten maken er helaas een rommeltje van. Wifi is inderdaad niet super maar wel gratis. Het eten is hier elje keer weer goed en de porties zijn zeer ruim. Alles bij elkaar een top camping waar wij nog vaak hopen te komen. O ja , de eigenaar is niet nors en als je als je wat vraagt krijg je alle uitleg die je wil hebben, wij hebben alle respect voor het echtpaar wat hier de zaken runt, een dikke pluim is verdiend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aumühle in Stromberg / Schweppenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aumühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.