Hotel Vulkanhotel Steffelberg

Kleine hotelsWeer vandaag4°2°
Hotel Vulkanhotel Steffelberg
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Vulkanhotel Steffelberg voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Vulkanhotel Steffelberg in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Anita Offermans,
24-10-2017

Het hotel is van binnen ingericht met oog voor detail. Het voelt als een thuis. Het ontbijt is uitgebreid met elke ochtend andere broodsoorten en andere jam-soorten (zelfgemaakt!) Wij hadden halfpension; dat betekende elke avond een ander 4 gangen menu, keuze uit vlees, vis of vegetarisch. De kok heeft duidelijk plezier in zijn werk, dat was te proeven en te zien. Het personeel heeft een "natuurlijke" vriendelijkheid en is zeer behulpzaam. Het sauna gedeelte is pas 2 jaar oud en ontzettend leuk ingericht met weer oog voor detail. Prijs-kwaliteitsverhouding is meer dan goed!

Een echte aanrader!!!

Hotel met hart voor zijn gasten

dhr en mevr Dierickx,
23-7-2017

We zijn een koppel dat al 10 jaar de Eifel bezoekt om te wandelen en daarna te genieten van een sauna en een lekker avondmaal.

Tot nu toe hadden we nog geen hotel gevonden dat op al deze 3 punten zeer goed scoorde. Tot we dit jaar logeerden in Vulkanhotel in Steffeln:

We genoten van het zeer hartelijke onthaal: de eigenares kent de streek zeer goed en kan écht goede wandeltips geven (i.t.t. de meeste hotels waar men zich beperkt tot het verkopen van een wandelkaart). Op zaterdagochtend geeft ze een zeer boeiende rondleiding in het dorpje met een wandeling tot aan de kapel op de heuveltop. Niet te missen!

De saunafaciliteiten in het hotel zijn zeer goed: mooie grote ruimte met Finse en biosauna, ligbedden zowel binnen als buiten, hooizolder, …

De keuken is voortreffelijk: zeer creatieve recepten, met zorg geserveerd en met gebruik van lokale producten. Bij half pension krijg je 4 gangen, elke avond.

Wij kunnen dit hotel van harte aanbevelen.

Gepersonaliseerde verwelkoming van de groep bij aankomst.

Super gemotiveerd en behulpzaam personeel.

H'eerlijke keuken met verrassend kruidengebruik.

Een charmante gastvrouw (duivel doet het al) en gastheer.

Moderne inrichting en heel netjes.

Schitterend

Frederik VDG
11-3-2016

De kamers waren goed. Er zijn meerdere delen. Wij waren er met hond en kregen een kamer op het eind van de gang met laminaatvloer. Makkelijker te kuisen.

Goed gezien en perfect logisch. De kamer zelf was in orde. Matras was iets te zacht. Dat de badkamer wat ouder lijkt maakte voor ons niet uit.

In het hoofdgebouw leken de kamers moderner te zijn. Verder weinig op aan te merken.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Elk personeelslid was énorm vriendelijk en bereid om te helpen en om te zorgen dat alles naar wens verliep.

Het restaurant is eenvoudige keuken maar wel erg lekker. Ook merk je dat de kok met passie kookt, je ziet steeds tierlantijntjes en afwerken die het echt wel af maken. Voor de prijs zeker de moeite waard.

Het wellness deel is nieuw en erg proper. Niet geschikt om uuren te gaan welnessen maar 2 sauna's bieden wel al mogelijkheden. Ideaal om na een dag tot rust te komen.

Erg leuke omgeving om te genieten van de natuur en de rust.

Prijs was duidelijk en zeer correct. Het zou zelfs nog wat mogen opslaan, wij zouden meteen teruggaan.

De nieuwe eigenaars zijn nog maar een jaar bezig en maken er werk van om vooruit te gaan en er een toppertje van te maken.

De ligging is goed, je zit in een klein dorpje vlakbij wandelroutes.

Kortom, wij zijn er 5 nachten geweest en zouden zeker terug gaan.

Gezellig en Comfortabel

Van Hiel-Van Mele
17-1-2016

Een zeer goede accommodatie met lekker eten en drinken, kindvriendelijk, een heel goede service en een vriendelijke familiale bediening.

Zowel de uitbaters als het personeel doen hun uiterste best om het volledig naar je zin te maken.

De omgeving is uiterst geschikt om te relaxen, te wandelen, te fietsen en gezellige uitstapjes te maken.

Steffi Saerens
10-1-2016

Wij zijn in dit prachtig hotel al enkele keren geweest. De laatste keer was in november vorig jaar. We zijn altijd heel open en vriendelijk ontvangen. Ontbijt, menu en al de rest was gewoonweg super goed. Of je nu met vrienden gaat , met je gezin het is voor iedereen zeer goed. Wij zijn er geweest met onze kindjes ook en deze werden openlijk en heel sympathiek ontvangen. Wellness gedeelte is zeker voor herhaling vatbaar. Ze verdienen zeker hun 3 sterren, van ons mogen ze er gerust meer hebben.

Schandalige behandeling

Nootdorp
4-1-2016

Er zijn oude en nieuwe kamers, dat maakt nogal wat uit

De afrekening verliep schandalig. 2 x zoveel als in de reservering was overeen gekomen. Eigenaresse beledigde en bedreigde ons. Nooit meer!

Eten: soms goed, meestal niet goed. Toetjes en taart prima, maar vlees niet lekker. Ontbijt goed. Geen gezellige bar

Martina Berg, Rezeption, 6-1-2016
Sehr geehrte Frau Meijerink, Sie waren sehr nette und zufriedene Gäste die einen tollen Silvesterurlaub in unserem Haus verbracht haben. Das Essen haben Sie sehr gelobt. Das Sie eines der beiden Zimmer im Neubau ohne Aufpreis bekommen haben, war Ihnen eine Freude. Die Massagen den Mittagskaffee und das vier Gänge Abendmenue haben Sie genossen und auch gelobt. Der Silvesterabend mit Live Musik und acht- Gängemenue mit Bleigießen waren ein reiner Genuss. Weiter gab es für Sie Kino, Lesung und Wanderungen im Programm. Wir freuen uns dass schon anwesende Gäste für den nächsten Jahreswechsel gebucht haben. Leider haben Sie überlesen, dass diese Leistung mit 4 Übernachtungen, Essen, Massagen, Sauna und Programm pro Erwachsener 369,00 € kostet. Aufgrund dessen haben wir Ihnen eine Person erlassen und Sie haben 369,00 € gespart. Freuen Sie sich darüber. Sie hatten einen tollen und günstigen Urlaub über Silvester. Ich wünsche Ihnen für das Jahr alles Gute und Gesundheit.

mooie omgeving

anener
11-4-2011

Het personeel in het hotel is erg aardig.

Het diner is ook een echte aanrader, zelfs van een simpele schnitzel weten ze nog iets aparts te maken.

Het enige jammere is dat het best gehorig is, maar ja dat zijn de meeste hotels.

Als je van wandelen houdt is dit hotel zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vulkanhotel Steffelberg in Steffeln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vulkanhotel Steffelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.