1 review over Hotel Zur Stangl-Wirtin in het Nederlands

Stukje Oostenrijk in de Eifel

Simon en Gerda Ruskauff
21-5-2009

Was pas een paar weken open toen wij er verbleven. Hele mooie, ruime en schone kamers met ruime badkamer. Minpunt is dat een paar kamers vlak aan een drukke doorgaande weg liggen, ondanks de dubbele beglazing toch veel lawaai door het verkeer want je zult toch een raam s-avonds/s-nachts open moeten laten om wat frisse lucht binnen te laten.

De eigenaar gaat daar binnen afzienbare tijd nog wat aan doen d.m.v. nog betere geluidswering.

Prima, betaalbaar eten in het restaurant en het uitstekende ontbijt wordt geserveerd in een soort huiskamer in het hotelgedeelte wat erg gezellig overkomt.

Wij zullen daar beslist nog een keer naar toe gaan.

Fam. S. Ruskauff

Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Stangl-Wirtin in Stadtkyll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Stangl-Wirtin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.