Appartement Ponyhof

Laatste review

Dit nooit meer

Charlie Brown,
20-9-2013

De website was veelbelovend, helaas de werkelijkheid was anders. Wat ooit vast een leuke vakantiebestemming was (zoals het filmpje op de site ook laat zien) is Ponyhof nu een meer een arbeidershotel. De eigenaren hebben er geen zin meer in. Na 30 jaar zonder vakantie kan ik wel voorstellen dat je bent uitgeblust maar dit lag er wel erg dik bovenop. De man deed nog wel een poging er iets van de maken voor de gasten maar ging vooral om geld verdienen, mevrouw had alleen maar oog voor de arbeiders. De ponys stonden niet bij het huis, maar 5 km verderop in een weiland, de ritjes elke dag hetzelfde, €12 p.p. Dus ook niet goedkoop. Kinderen mogen behalve op de ponys rijden niks met de ponys doen, geen eten geven, niet borstelen niks. De appartementen zijn zeker voor babies niet ingericht, wel schoon maar oud meubilair, en vieze kleden op de vloer waar je je baby niet op laat liggen. Verder alleen enkele voetbaltafels en een oude tafeltennistafel,verder geen enkele voorziening voor kinderen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk

1 review over Appartement Ponyhof in het Nederlands

Dit nooit meer

Charlie Brown
20-9-2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ponyhof in Stadtkyll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ponyhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.