Vakantiehuis Groepsaccommodatie Eifel Panorama

Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Eifel Panorama

• 9Elly van der Meer09-07-2017

Fantastische plek

Heel leuke locatie voor een grote familie, hebben hier met 7 gezinnen een hele fijne vakantie beleeft.fijne keuken waar we zelf voor 30 man konden koken en ook de ruimte om met zijn allen te eten was groot. De slaapkamers zijn eenvoudig maar zeer functioneel met allen een eigen badkamer. De tennisbaan was prima en is door ons veelvuldig gebruikt. Het zwembad is goed verwarmd en door ons toch nog gebruikt bij niet zo mooi weer. Prima contact met de eigenaar. En bij een probleem was de beheerder prima te bereiken en kwam snel bij een afgaand alarm. Wij komen graag hier nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 2Luc Hendrikx26-01-2016

opletten !

Bij aankomst vonden we een verwaarloosd gebouw : een gat in de vloer van het restaurant, mannentoiletten op één na allemaal afgebroken, deurpompen uit de muur, zeer vuile vloerbekleding op eerste verdieping. We waren met een familie . Ruimte genoeg, maar vies, zelfs het terras buiten. Toen we terug naar huis reden, kwam er niemand om de sleutel aan te nemen. Twee weken later geinformeerd naar mijn waarborg van 500 €, maar de eigenaar was vernieuwingen aan het aanbrengen en had geen tijd om iets terug te storten. Na 5 weken geeist dat ik mijn waarborg terugkreeg omdat ik anders een advocaat ging contacteren. Gevolg : bedankt voor uw onbegrip en al 350 € terug. Uiteindelijk Test-Aankoop ingeschakeld en 130 € na 8 weken extra teruggekregen : er waren 2 douchegordijnen gescheurd (dat was bij eerdere mails nog niet) en ze hielden 20 € van de waarborg achter. Let op uw waarborg, want wij waren blijkbaar niet de eersten die hun geld niet terugzagen. Voor ons dus Nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 6Petravdwelle20-02-2014

Dit nooit meer

Het meubilair zoals banken en stoelen zijn erg oud met scheuren erin. De keuken is prima met prettig doorgeefluik. Het bankstel in de groepsruimte is nieuw maar deze investering wordt gedaan met de borg die door de huurders wordt betaald.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Willemijn Pellens16-06-2012

wederom genoten!

Dit was alweer het vierde Pinksterweekend Eifel-Panorama met ruim 60 familieleden! Elk jaar wordt er weer hard gewerkt door de eigenaren en ziet het er weer mooier uit! Het zwembad is heerlijk, het sportveld voldoet prima, tijdens de spits draait de keuken op volle toeren, van het terras was niemand af te slaan: heerlijk uitzicht, fijne zonneschermen en prachtig betegeld dit jaar! De slaapkamers mogen hier en daar wel wat gerenoveerd worden. De BBQ's draaide overuren en de plaatselijke bakker ontving ons weer met open armen. Wij hebben het huis voor een paar jaar achter elkaar vastgelegd. Waar vind je zo'n groot huis, met deze faciliteiten, deze prachtige ligging en voor deze prijs! Con en Jose, tot volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Raf21-07-2010

Schitterende groepsaccomodatie met unieke ligging

Wij waren hier met een grote groep volwassenen en kinderen en hebben zeer genoten van Eifel Panorama en van de omgeving.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9Willemijn30-03-2010

Geweldig huis voor ons jaarlijkse familie-weekend!

Dit wordt ons tweede jaar dat we in deze groepsaccomodatie verblijven. Wij komen met 60 personen tussen de 0 en 65 jaar! Wij zijn zeer tevreden over het huis en de gastvrijheid van de eigenaars! Het huis is schoon, ruim, praktisch en luxe met op elke kamer sanitair! Ja oke, het is al een oud pand maar Con en Jose steken dan ook heel veel tijd en energie in de renovatie. De tennisbaan is erg leuk en we wachten vol spanning op het zwembad wat misschien gaat komen! Ook de andere groepsaccomodatie van Con en Jose in de Ardennen is een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Eifel Panorama info