7,5

Huisdieren toegestaan
Restaurant

3 reviews over Hotel ART-Hotel Haus am See in het Nederlands

2007

Hotel is wat verouderd, maar dat maakt het wel weer grappig. Het is in ieder geval wel schoon. De kunst is aanwezig, maar is niet overdadig. De omgeving is mooi, maar het ligt wel afgelegen. Zonder een auto is er niet veel te beleven in de omgeving. Zeker niet als het slecht weer is, zoals wij hadden.

Het ontbijt is wat mager, maar de bediening is vriendelijk. Het diner vonden wij erg lekker.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Een heel leuk en gezellig hotel, met vriendelijk personeel. Service staat hoog in het vaandel en dat kun je goed merken. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2006

Heerlijk hotel, leuke, lieve, mensen

Frans Klarenbeek
6-3-2007

Heerlijk hotel, leuke, lieve, mensen./ Schitterend gelegen op een idyllische plek, schitterend wandelgebied

Gereisd familie in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ART-Hotel Haus am See in Stadtkyll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ART-Hotel Haus am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.