Hotel am Park

Zoover silver Award 2019

152 reviews over Hotel am Park

• 9h.koolbergen30-09-2020

Super gezellig hotel.

Net en schoon hotel. Goede service en bediening in een prachtige omgeving ( Eifel) manager Johan verzorgt gezellige muziek avonden.

• 9Jan van Bakel30-09-2020

Top de moeite waard

Top hotel we hadden graag bij geboekt Maar ik had niet genoeg medicatie bij me Top kamer goed bed goed ontbijt en de lunch was ook goed Het buffet was niks mis mee ieder dag iets anders Drinken werd iedere keer gebracht Johan was een goede zanger en gids bij de avondwandeling Wij hebben genoten Gaan beslist terug

• 8Joke25-09-2020

goed hotel, vriendelijk personeel

De kamers zijn groot, het eten is goed, geen hoogstandje. Wel elke dag iets anders bij het diner. Keuze genoeg. Johan, de entertainer, zingt goed. Ook verzoeknummers zingt hij voor je. Er werd rekening gehouden met de corana maatregelen in het hotel. Al met al, we waren hier met veel plezier.

• 5Ris22-09-2020

Nooit meer

Bij All in geboekt die beloven van alles maar komen niets na. 100 euro omboekingskosten betaald in maart vanwegen corona voor hetzelfde hotel.In Münchengladbach. Zondagavond 2 dagen voor vertrek naar een ander hotel.Hotel am Park was niet onze keuze maar om die 100 euro niet kwijt te zijn toch gedaan.Bij aankomst stonden wij niet op de lijst.Dat hebben ze in hotel opgelost.Rico bedankt. Hotel hield zich helemaal niet aan de corona regels.Klein buffet voor een vol hotel. Er waren alleen Bulgaren of Roemenen in de bediening spraken geen Duits. Die deden hun best moesten hard werken.Omgeving mooi Hotel slecht.

• 9Stefan.van.dijk20-09-2020

Goed, netjes en toch eenvoudig.

Zeer net hotel in stadtkyll. Kamers zijn groot en schoon. Hotel personeel zeer vriendelijk. Hotel gelegen in mooie omgeving. Ga ik weer terug? Ja hij blijft op de lijst staan
      Hotel heeft all inclusief formule je kunt er lekker buiten zitten.

Diner is in buffet vorm. Gedurende 5 dagen goede wisseling in gerechten. Eenvoudig maar goed genoeg om vluchten naar een restaurant te voorkomen.

De omgeving is mooi en he bent zo bij de moezel, Luxemburg en helaas ook zo thuis.

Verbeterpunten zijn er ook. Meer drankjes op de kaart. Buffet opdelen op meerdere locaties eetzalen. Aanbieden iets bij de borrel. Nootje chipje. Ontspanning in het complex. Kleine sauna evt tegen betaling.

• 8Steph16-09-2020

PRIMA!!

Voor de prijs krijg je ook de kwaliteit en daar is niets mis mee! De hotel kamer was goed, schoon, en lekker groot een prima inloop douce verder alle faciliteiten wat je van een hotelkamer verwacht. Het eten zowel ontbijt als diner was n dikke prima volop keuze en eigenlijk wel voor ieder wat wils. Als ik dan toch n min puntje moet opnoemen dan zijn het de stoelen die buiten staan want daar ben je na n avondje durf op gezeten. Maar al met al begrijpik mensen niet die dit hotel "afkraken" ??? leg er dan p.p. een berg geld bij en ga ergens 5 sterren zitten. Kortom het is een prima hotel voor een prima prijs, mocht je nog gaan? Heel veel plezier.

• 7Jeroen Van den Adel15-09-2020

All inclusive dus stel je verwachtingen bij

Onze motortocht staat nooit in het teken van culinair top eten en zo is een all in hotel ook vaak de keuze.

3 avonden gegeten en de score was 1 goed eten , 1 matig voer en 1 Voldoende.

Ontbijt is top! Kamers groot met harde bedden een super douche en Nederlandse Zenders

Dranken Goed bier en slechte wijnen in het pakket dus niks te klagen

Kortom verwacht geen wonderen en je hebt een leuke tijd

• 4Paul13-09-2020

NOOIT MEER!!

Goedendag. Een hele leuke locatie en omgeving maar helaas een barman/entertainer die denkt dat het hotel van hem is en behoorlijk grof tegen klanten is! vervolgens heb je all in geboekt en krijg je doodleuk te horen dat na 2 dagen de zoete rode wijn op is! En na 4! dagen is dit nog steeds het geval!! Je hebt vervolgens een mooi lijstje liggen hoe laat je komt ontbijten,lunchen en avondeten alleen wordt dat volkomen genegeerd! Het is gewoon die het eerst komt die het eerst maalt!! Nee dit was eens maar nooit meer. De kamers zijn groot maar erg gedateerd. Ik snap ook niet waarom er sommige mensen zo laaiend over zijn!! voor mij en ons gezelschep een echte afrader!!

• 8Herman12-09-2020

Prima hotel

Prima hotel en ruime kamers. Eten was ook goed verzorgd. Enige puntje van kritiek is het terras buiten wat in mijn optiek wat gezelliger ingericht kan worden. Bij drukte is het handiger om 2 buffetten te gebruiken om lange rijen te voorkomen. Ze hebben het daar verder prima voor elkaar

• 2Anton10-09-2020

Nooit meer terug, misleidend en vies!

Wat een deceptie. Echt misleidend als je verwacht dat het all-inclusive is. Dat is het niet. Alleen tussen 16.00-23.00 uur een zeer beperkt drankaanbod. Het buffet ‘s avonds is slecht: koude groentenmix en mislukte aardappelgratin. Het personeel heeft duidelijk geen horeca ervaring en lijkt constant in paniek. De 1,5 meter-regel kan niet worden nageleefd en er is geen ventilatie in de eetzaal. Plaatsvervangende schaamte voor de Nederlandse graaiers bij het buffet, die dit hotel blijkbaar aantrekt. Geen internet op de kamer. De kamer was ruim, maar vies, heel stoffig, gedateerd en er zaten bloedvlekken op de dekens! Bah! Uitzicht op een vervallen zwembad. Wat een aanfluiting. De gastheer/receptionist/barman/zanger is één en dezelfde man. Zijn ‘entertainment’ (repertoire) is veel te hard. Hij is meer geschikt als kroegbaas, maar niet als manager van een hotel. Het leek wel Fawlty Towers, maar wij konden er niet om lachen.

Hotel am Park info