Hotel am Park

55 reviews over Hotel am Park in het Nederlands

Heerlijk weekend gehad.

Maria Siereveld,
23-1-2019

Genoten in dit hotel. Grote kamers , mooie douche en schoon. Eten was goed niets is hen teveel. Vriendelijk personeel Michelle liep heel de avond met drankjes, en iedere avond zoutjes en snacks. Busreis naar bad munstereifel was erg leuk , met Heino op de foto. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Koffie en thee kan je de hele dag pakken. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Zeer gastvrij en goede prijs-kwaliteit.

Annette,
10-1-2019

Het is een prima hotel om te verblijven ; prijs kwaliteit is goed in balans. We zijn uiterst hartelijk ontvangen. Het personeel heeft er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. Het hotel is in mei 18 overgegaan naar een nieuwe eigenaar. Ze staan open voor tips, die ze dan ook serieus nemen. Er is bv direct een topper op het bed geregeld voor 1 van ons. De bedden zijn goed en het is netjes. Lekkere ruime kamer met balkon.

We waren met een groep van 8 vrienden om te relaxen en oud en nieuw te vieren. Mede door het management hebben we een top feest gehad. Live is er fantastisch gezongen, prachtig vuurwerk, bubbels om 12 uur en heerlijk de hele avond gedanst. complimenten voor de gastvrijheid!

We hebben heerlijke dagen gehad bij jullie.

fantastisch

johan - loonen,
8-1-2019

Zijn in december in hotel am park geweest met 4 personen ,we verwachten niets omdat het hotel pas bij enjoy is gekomen,maar het overtrof onze verwachtingen zo fijn en goed geweldige service goed eten en drinken en vooral niet vergeten de fantastische entertaimentavonden met zang van johan de zingende ober die heel de dag voor u klaarstaat ook nog eens met heel veel vriendelijkheid dank hier voor jij hebt ons verblijf bijzonder gemaakt.wij kunnen dit hotel met een 9 aanbevelen.

groet johan en corry loonen uit waalwijk nederland

Fedor,
5-1-2019

Goed personeel vriendelijk voortreffelijk eten en goede kamers met fijne bedden zekker voor herhaling vatbaar

Gereisd alleenreizend in december 2018

Fantastisch, leuk, een aanrader

A. de Beer,
3-1-2019

Met onze vrienden hebben wij een all-in arrangement geboekt om oud en nieuw te vieren. De hotelkamer en douche waren keuring schoon en lekker ruim. De boxspring bedden sliepen uitstekend. De kamer is ruim en voorzien van een bankje en stoel en een balkon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Johan is een goede entertainer met een mooie zangstem. De karaoke op oudejaarsavond was een groot succes. Het eten (ontbijt/lunch/diner) was qua prijs/kwaliteit in verhouding. De Eifel is een heel mooi gebied om te wandelen. Ook een uitstap naar het Outletdorp Bad Münstereifel, met winkels in historische gebouwen, is sterk aan te bevelen.

Wij danken het gehele team voor de goede zorgen, vriendelijkheid en behulpzaamheid.

Gereisd met vrienden in december 2018

Slecht eten en geen galafeest met Oud en Nieuw

Oud en nieuw gala?,
2-1-2019

We zijn er speciaal naartoe gegaan, omdat we al jaren met plezier Silvester vieren in Duitsland. Afgelopen jaren altijd in de regio Winterberg, prima verzorgd met dansen op live muziek en vuurwerk, maar we wilden eens een andere omgeving..

Een all inclusive Arrangement geboekt van 5 dagen. Aangeboden werd een Gala Buffet met live muziek op oudejaarsavond, maar dat was een koude douche, de barman zou zelf gaan zingen en het was dus een soort karaoke. Als we dat geweten hadden....we zijn maar op de kamer gebleven met oudejaarsavond en TV gekeken. Niks Gala, niks dansen en live muziek! :-((( Drankjes tijdens het gehele verblijf zouden GRATIS zijn, echter pas vanaf 17.00 uur.

Tevens zou er een busreis zijn naar een kerstmarkt in de regio. Maar die kerstmarkt was al afgelopen (??) en dus ging de busreis helemaal niet door!

Verder was het (avond) eten erg slecht, koude groenten, slappe soep, taai vlees.

De mensen van de bediening zijn uiterst vriendelijk, maar het hotel voert een zeer misleidend marketingbeleid. Zit er zelfs over te denken ons geld terug te vragen. Nog nooit zo'n waardeloze oud en nieuw gehad.!!!

We hebben dit geboekt omdat zij een Sylvesterarrengement aanboden

Dit zag er op papier geweldig uit. In de werkelijheid was het heel erg slecht. Het eten is heel goed voor de slanke lijn het is echt heel slecht. Smerige aardappelpuree uit een pakje, koude groenten, vlees wat taai was echt slecht. Daarnaast krijg je binnen 15 minuten alle gangen op tafel. Voor ons is (uit)eten een beleving maar dat gevoel begrijpen ze niet bij hotel Am Park. Ook het 3 gangen galadiner , was een buffet uit de gaarkeuken en galabal op oudejaarsavond was niet wat wij ervan verwacht hadden

Ook toen was het eten koud, en het galabal was de zingende barman die een karaokeavond verzorgde

Sorry hoor. Voor ons nooit meer hotel Am Park. Ik heb een klacht bij Enjoy hotels ingediend dat het er sprake is van misleidende reclame

Gereisd met partner in december 2018

geen aanrader

Dick Schoneveld,
1-1-2019

kamer groot

team park hotel gastvrij

lunch en zeker eten onder de maat

Gereisd met partner in januari 2018

Nee, naar Am Park gaan we niet meer

De brabanders.,
29-12-2018

Wij waren er met 12 personen.dus was wel super gezellig.maar wij vonden t eten slecht.zijn 2 keer in ander hotel geweest,vonden wij 10 keer beter.

Beste de Brabanders,

hartelijk dank voor uw reactie en natuurlijk de gezelligheid die u met uw groep bij ons heeft gebracht.

Wij vinden het natuurlijk heel spijtig dat u niet uitmuntend te spreken was over het eten.

Wij verzekeren u dat wij steeds nieuwe mogelijkheden zoeken om het diner te optimeren en zijn dan ook dankbaar voor alle tips die wij van onze gasten krijgen.

Wij komen hier zeker nog een keer weer.

Hans en Gerrie,
27-12-2018

De kamers zijn erg ruim en met een mooie grote badkamer. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam en de manager Johan is een duizendpoot en een goede entertainer.

Klein verbeterpuntje: De plek waar de rokers buiten mogen roken is bij de ingang van het hotel deze zou verplaatst kunnen worden naar de andere kant van de deur zodat iedereen makkelijker naar buiten of naar binnen kan zonder tussen alle rokers door te moeten lopen.

Gereisd met partner in december 2018

beste Hans en Gerrie,

wat fijn dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons.

Uw tip wat betreft de rokersplek hebben wij direkt omgezet en er is nu een gezellige plek ingericht waar men ongestoord kan roken.

fantastich

Joop en Joke Hansum,
12-12-2018

een gezellig en mooi hotel, mooie grote kamers met vriendelijk personeel en Johan was een goede entertainer en zorgde dat je niets te kort kwam.( een super man )

we hebben genoten van deze dagen.

Beste Joop en Joke,

hartelijk dank voor deze lieve reactie.

Ons hele Team doet met z´n allen zijn best om alle gasten te laten genieten van een paar gezellige en fijne dagen in ons Hotel.

Graag zien wij u nog eens terug. bedankt voor de gezelligheid.:)

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel am Park in Stadtkyll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel am Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.