Kleine hotelsWeer vandaag26°17°
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Goldenen Lamm (in Dudenhofen) voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Zum Goldenen Lamm (in Dudenhofen) in het Nederlands

ontgoocheling

Guido
17-9-2011

Niettegensraande een reservatie een maand op voorhand met bevestiging van het hotel, bleek er geen kamer beschikbaar. werden verder gestuurd naar een minderwaardig hotel

Gereisd Met partner in januari 2011

Nooit meer

familie D'haeyer
28-8-2011

Nooit meegemaakt! Maanden op voorhand een boeking gemaakt. Bij aankomst viel iedereen daar uit de lucht. Eigenaar zeer bot en ongemanierd. Ontbijt om 8u nog niet klaar zodat iedereen aan de deur van het restaurant stond te wachten.Bijgevolg kregen wij hete broodjes bij het ontbijt. Zeer rommelig en restaurant en buffetruimte absoluut niet proper.Zeer lawaaierig!Totaal geen nachtrust! onaantrekkelijk dorpje. Wij kregen er van niemand een vriendelijk woord, behalve van het Roemeense hulpje, de sukkelaar. Bij afrekening werd ons 10 euro per kamer te veel gerekend. Deze hoteluitbaters bevestigen de ongastvrije reputatie van de Duitsers. Ga hier niet naartoe, zelfs niet voor één overnachting!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

niet voor herhaling vatbaar

oeverkar
9-7-2011

Het personeel was niet erg vriendelijk. Wij werden een beetje genegeerd, terwijl een tafeltje met een duits echtpaar alle aandacht kreeg. Het asperge menu dat wij hadden gekozen was voortreffelijk, een beetje uitleg over de gang van zaken was wel wenselijk geweest. Het antwoord op onze vraag om caffeine vrij koffie, was gewoonweg lomp. Geen enkel duits restaurant had zulke koffie. Ons duits is erg goed maar wij vonden het niet nodig hierop een antwoord te geven.

Gereisd Met partner in Thu May 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Correctie

Jac
18-6-2010

Onze opmerking over het het ontbijt klopt niet. Er werd niets extra berekend, maar enkel apart vermeld op de rekening. Beetje verwarrend want hier hebben meer gasten op gereageerd. Het hotel heeft hier erg vriendelijk en snel op gereageerd.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed maar als overnachtingshotel vrij duur.

Willemen
      16-6-2010

Personeel is vrij stuurs, maar de eigenaar loopt inderdaad constant in hun nek te blazen. Omdat het een echt restaurant is kun je niet snel iets simpels eten en is een gerecht dus aan de prijs. Als je geen compleet menu wilt kun je beter in het dorpje iets gaan eten. Verder werd er p.p. € 4,80 berekend voor het ontbijt terwijl dat in de prijs moest zitten. Helaas zagen we dat te laat. Of werd dat berekend voor het extra kopje koffie??

Gereisd Met partner in juni 2010

aanbevelingswaardig

theofilos
      21-12-2009

mooie tussenstop, bv nederland italië. Wordt heel goed gekookt. kamergrootte - voor duitse begrip - middelmatig. prijs ligt boven het midden.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net Hotel

H.Kant
      10-6-2009

Net Hotel ,met goed eten,we zijn er één nacht geweest op reis naar Italie ,het enige negatieve is de baas ,die zo een negatieve houding heeft tegen zijn personeel ,dat ze hem zelf tot de orde roepen waar de klanten bij zijn .

Gereisd Met vrienden in juni 2009

Prima overnachten voor redelijke prijs

traveller
      2-3-2009

Hotel in rustig dorp. Voldoende parkeerruimte. Kamers niet al te groot maar schoon en als overnachtingsadres op doorreis naar b.v. Oostenrijk exact halverwege Utrecht/Innbrueck. Voortreffelijk zeer druk bezocht restaurant. Reserveren vooral in weekend noodzakelijk. Uitsluitend hoofdgerecht vanaf ongeveer € 15. Regelmatig wisselende 3/4 gangen menu's vanaf € 29,50. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Kamerprijs incl ontbijt € 70.

Gereisd Met partner in februari 2009
      2008

Zeer goed

Han en Lenie
      11-8-2008

Wij hebben hier 2 x overnacht winter 2007/2008 Het ontbijtbuffet overtreft echt alles. Echter de drankjes zijn verbluffend duur tijdens het diner.

Gereisd Familie in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • Eten en drinkenDiner

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Goldenen Lamm (in Dudenhofen) in Speyer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Goldenen Lamm (in Dudenhofen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.