Camping Speyer

9 reviews over Camping Speyer

• 2018
      1Ivo02-08-2018

Afrader deze aftandse bende

Deze aftandse bende mag de naam camping niet dragen. Sanitair en “receptie” in oude bouwcontainers. Veld was grotendeels kaal. Aan de rand een klein keukenblokje met een kraan om af te wassen. We kwamen om 19.40 uur aan en zetten de caravan op meer dan 35 meter van de andere campers . 20 min later kwam de beheerder zeer nors melden dat we de caravan een kwart slag moesten draaien. We stonden op een een open veld voor 1 nachtje maar dat boeide hem niet. Als het ons niet beviel moesten we maar ophoepelen .. 😏 Heb de caravan toch maar laten staan. € 38 voor 2 volw en 1 kind is veel te duur. Nul komma nul aan voorzieningen ,., Kortom : zonde van uw tijd en uw geld. Zeer onvriendelijk beheerders echtpaar. Hek gaat om 20.00 uur dicht dus dan kun je er niet meer met de auto op of af.

Met jonge kinderen

• 2Daantje Blom21-07-2018

Verschrikkelijk, nooit meer!

Wat een verschrikkelijke “camping” want je kunt het geeneens camping noemen een groot grasveld met 2 containers als sanitair. Een heks van een eigenaresse, we waren er een paar minuten over 12.00 en moesten tot 15.00 wachten want tussen 12.00 en 15.00 is het pauze. We hadden alvast de caravan neergezet en waren geduldig aan het wachten tot er weer iemand in de receptie (hok) was. Ze noemde ons asociaal omdat we alvast de caravan hadden neergezet! Verder nog niets uitgestald ect.. echt de omgekeerde wereld.. stop alsjeblieft met deze camping mensen.. ik zeg boycotten en wegblijven.

Met oudere kinderen

• 2017
      3Mieke16-08-2017

Nooit meer!

Kaal grasveldje met wat picknicktafels. Sanitair in twee containers. Moest naar liefst 28 euro afrekenen voor twee volwassenen en een hond. Ontzettend onvriendelijk en chagrijnige beheerder. Op het onbeschofte af! Ons wordt direct heel duidelijk gemaakt dat we onze hond buiten de poort uit moeten laten (logisch) en dat hij vast moet! Als we ons daar niet aan houden moeten we vertrekken. De camping sluit om 20.00 uur. De toegangshekken zijn nog open als er om 20.10 uur een fietser aankomt en het terrein oprijdt. Hij wordt teruggeroepen door de beheerder. De jongen wil er graag overnachten maar de beheerder is niet te vermurven. Hij wijst driftig op zijn horloge en stuurt de jongen weg. Wij staan er met open mond naar te kijken. Als de beheerder even later weg rijdt haalt een andere campinggast de jongen op en loodst hem met fiets en al door de voetgangers poort. De jongeman is duidelijk zeer opgelucht dat hij toch een plaatsje heeft voor de nacht. Dan maar zonder toestemming....

• 3Staat v/h sanitair

• 1Andre09-08-2017

Camping eigenaar niet vriendelijk

Kaal oneffen terrein, geen fijn terrein om je tent op te zetten. Sanitair niet schoon en douchecabines met een vies douchegordijn. Het sanitair bestaat uit kant en klaar geplaatste units niet echt uitnodigend. Voor de prijs van €25,- per nacht met 2 personen en een tentje vind ik dit niet in verhouding . Kortom zeer slecht. 😒

Met vrienden

• 3Ilonka24-07-2017

Heel basaal en ongezellig

Deze camping bestaat uit een kaal veld met 2 picnic-tafels en heel basaal sanitair. Drinkwater alleen uit een tuinslang op het veld. Meer is er niet. Wat ons betreft geen tip.

• 3Staat v/h sanitair

• Oude reviews

7J. Muijsers18-10-2016

je moet het weten te vinden

Gut Thomashof staat summier aangegeven, maar niet als camping. Je vindt de plek alleen met je navigatie. De eigenlijke camping bestaat uit twee separate grote terreinen met vaste staanplaatsen. Vlakbij de boerderij zelf wordt een grasveldje beschikbaar gesteld voor toerders 'die ons weten te vinden' . Sanitair niet van het nieuwste maar wordt goed schoongehouden. De leuke stad Speyer op kwartiertje fietsen. Voor het gebodene aardig aan de prijs.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Heidi01-06-2016

Prima camping op loopafstand van museum

De camping ligt naast een hotel, vlakbij het Technische Museum van Speyer. Een bezoek meer dan waard! Bij aankomst check je in bij de hotelreceptie, daarna wordt het hek voor je opengedaan. Je krijgt ook kortingskaartjes voor het museum. Het is een camping met weinig voorzieningen, maar er is wel een prima sanitairgebouw. Er is geen wifi, stroom is 16A.

• 6steefienietje30-08-2014

Simpele camping, maar voldoet

Simpel grasveldje met wat picknicktafels met overkapping. Stelt niet veel voor. Wel wat bomen voor schaduw. Ik zou deze camping bestempelen als doorreiscamping

• 6Staat v/h sanitair

Met vrienden