Hotel Speyer Am Technik Museum

Duitsland, Rheinland Pfalz, Speyer

7Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Speyer Am Technik Museum voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Speyer Am Technik Museum

• 2017
    7Marie04-03-2017

Functioneel

Als je Technik Museum Speyer wil bezoeken is dit het perfect gelegen hotel. Vlakbij de snelweg, maar ook het centrum van Speyer is te voet of per auto vlakbij gelegen. De ligging, aan een parkeerterrein, is zeker niet sfeervol. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk en uitgebreid zelfbedieningsontbijtbuffet. Wij hadden kamers gevraagd met aparte bedden en kwamen daardoor op de tweede verdieping van een bijgebouw, Haus Speyer am Rhein, terecht. Er zijn geen liften aanwezig, dus hou er rekening mee als je slecht ter been bent. De kamers waren erg schoon, maar nogal klein. Ook kan je nergens comfortabel zitten; er zijn alleen 2 harde eettafelstoelen. Er is geen ijskastje. In de badkamer alleen een douche, geen bad. In onze kamer stond de tv in een nis, waardoor maar 1 van ons tv kon kijken vanuit bed. De enige vluchtroute bij calamiteiten was in ons gebouw het enige trappenhuis in het midden; dat was geen veilig idee.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

6I.02-08-2016

Volgende keer een ander hotel

Ligging is perfect wanneer je het museum wilt bezoeken. Zeer kleine kamer op de bovenste etage. Het was zeer warm op de kamer (ruim boven de 30 graden) geen airconditioning. Ivm de vele muggen op de kamer was het openzetten geen optie. het betrof een klap kier raampje zonder hor of wat dan ook. Bij de receptie gevraagd naar een andere kamer maar alle tweepersoonskamers waren op dezelfde etage. Zeker gelet op de prijs hadden we toch echt wel iets meer verwacht. Geen aanrader wat ons betreft.

Met jonge kinderen

• 8J.Hofsink11-08-2010

Net hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hotel gekozen omwille v/d ligging nl. direct naast het techn. museum en omdat men een comb. korting toepast wanneer je naast het Speyer museum ook het museum (ook tech.) in Sinsheim wilt bezoeken (onderlinge afst. plm. 45 km). Beide musea zijn bezoek meer dan waard als je liefhebber bent van techn./oude vliegtuigen, auto`s etc. etc. etc.. Hotel is blijkbar recentelijk gerenov., alles ziet er netjes en schoon uit. Wel kleine kamer die wij hadden. Het incl. ontbijt is zeer goed te noemen. Personeel is vriendelijk. Parkeren is vrij voor hotelgasten. Naast Hotel is parkeerplaats -tegen betaling- voor oa. campers.Voor verder vertier even 5-10 min lopen naar centrum van dit leuke stadje.

0 tips over Hotel Speyer Am Technik Museum

0 vragen over Hotel Speyer Am Technik Museum

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen