Hotel Lindner Hotel & Spa Binshof

Hotel Lindner Hotel & Spa Binshof

Wellness hotelWeer vandaag14°9°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner Hotel & Spa Binshof voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Lindner Hotel & Spa Binshof in het Nederlands

Fantastisch hotel

hetismij_liesje
25-8-2016

Wij zijn in het Lindner hotel geweest tijdens een rondreis door Duitsland.

Het hotel was erg goed. Helaas verbleven we hier maar 3 nachten maar hadden ons zeker langer kunnen vermaken. De hotelkamers zijn ruim, luxe, schoon en netjes. Het personeel is erg behulpzaam. Het ontbijt is niet uitgebreid maar wel voldoende keus en lekker. Het zwembad hoort bij een sauna complex. Wij hebben ons heerlijk vermaakt in het lekker verwarmde zwembad. Het saunacomplex was top. Bij het zwembad kreeg je schone handdoeken en die kon je daar ook weer achterlaten. De omgeving is erg mooi en er is veel te doen (heidelberg, speyer techniek museum en de stad zelf)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Luxe hotel met goed voorzieningen

Ruud de Reus
17-1-2016

Hotel net buiten Spiers gelegen. Hotel en restaurant zeer goed en prettige bediening. Wellness voorzieningen, incl. klein zwembad zijn bij de prijs inbegrepen.

De combinatie van een luxe voorziening en het prachtige Spiers in de buurt maakt het verblijf daar een mooie start van de vakantie. We zijn er drie dagen geweest en hadden er eigenlijk best langer willen blijven. Ook steden als Heidelberg zijn in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Gewoon goed hotel

Peter
29-7-2015

Het hotel is een combi met een spa en wellnes centrum. Het hotel deel is goed, kamer schoon en comfortabel. Van de wellnes en zwembad faciliteit geen gebruik gemaakt omdat we andere plannen in de omgevingen hadden. Wel jammer dat de hotel gasten ook 5 euro moeten betalen op de overvolle parkeerplaats, beter voor hotelgasten de plekken in de parkeergarage gebruiken.

Ontbijt uitgebreid en goed, eten goed maar prijzig iets wat je kan verwachten in dit segment hotels. Personeel vriendelijk en behulpzaam voor kinderen toch wat minder geschikt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Niet geschikt voor kinderen

ron jongenelen
23-8-2014

Mooi hotel in het platteland. Desondanks kost parkeren bij het hotel (ook voor gasten) EUR 5,- per dag. Speyer is mooie stad. In de omgeving van het hotel is niets te beleven. Het ontbijt is zeer goed. Het avond eten culinair. De kamers zijn mooi. Het hotel is niet ingericht voor kinderen. Er is een zwembad, pardon kuurbad. Alles wat kinderen graag doen in een zwembad wordt afkeurend bekeken door de andere gasten. Prima hotel voor als je wil kuren. Voor gezinnen met kinderen niet geschikt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijk hotel met veel extra's

Saskia van Koppen
4-9-2012

Mooi complex met ruime 4-persoons kamer en uitgebreid saunalandschap en fitnessfaciliteiten. Mooi gelegen bij meertjes. Naar Speyer kan je met de fiets of met de auto.

Personeel is vriendelijk maar bij het diner vonden wij de bediening erg stijfjes. Ontbijt was meer dan compleet. Ook onze kinderen (7 en 14) hebben zich best vermaakt al waren er geen speciale voorzieningen voor de kinderen (behalve het zwembad).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

De ligging is bijzonder rustig

G.K.ter Borg
16-7-2012

Het Lindner hotel Speyer heeft mooie kamers en een zeer fraai saunacomplex dat gratis door gasten bezocht mag worden

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindner Hotel & Spa Binshof in Speyer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindner Hotel & Spa Binshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.