7,7

3 reviews over Camping Caravanpark Technik Museum Speyer in het Nederlands

Prima tussenstop voor een bezoek aan Speyer.

Peter
25-6-2016

Caravanpark hoort bij Hotel Am Technikmuseum Speyer. Eenvoudig maar zeer schoon sanitair. Overnachtingsprijs E 22,00. Broodjes kunnen aan de receptie van het hotel worden besteld. Het hotel biedt alleen de mogelijkheid om te ontbijten.Het caravanpark ligt pal naast het Technikmuseum en binnen 10 minuten ben je midden in Speyer om de schitterende Dom te bezichtigen. Speyer heeft een kleine maar mooie kern. Wie hier van honger en dorst omkomt is het zelf schuld. Legio leuke restaurantjes.

overnachtingsplaats bij museum

Dirk Pauwels
3-9-2015

De camping is bedoeld om het techniek-museum te bezoeken. Je mag er maar 3 dagen verblijven. Er zijn propere wc's en gratis douches, maar geen mogelijkheid om een wc-cassette te ledigen. De prijs was 12 euro per dag, stroom inbegrepen. Je kan een ontbijt nemen in het naast gelegen Hotel aan 8,75 euro en dat was zeer goed. Er is wel een vliegveld achter maar daar is s'nachts geen beweging. Voor kinderen is niets op de camping, maar wel in het museum. Daar is ook een restaurant aan. De museums zijn fantastisch.

Gereisd Met partner in september 2015

camping bij het hotel

willekew
20-10-2012

Wij bezochten de camping die bij het hotel hoort. Voor de camping betaal je 24 euro per nacht. Een plaats zoek je zelf uit en je hebt er verder alleen maar een sanitairgebouw met wastafels, douches en toiletten. Geen chemisch toilet! Sanitair is netjes: wordt een paar keer per dag gepoetst. De straal van de douche is wel erg hard! De camping is naast het techniekmuseum en je krijgt hiervoor kortingskaarten. Naast de camping is een redelijk drukke weg en een klein vliegveld. 's Nachts wordt niet gevlogen. Het is de bedoeling dat je niet langer dan 3 nachten op deze camping verblijft, maar in minder drukke periodes kun je bijboeken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Caravanpark Technik Museum Speyer in Speyer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Caravanpark Technik Museum Speyer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.