Hotel Am Wartturm

Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Am Wartturm

• 10Lesley11-08-2019

Prima hotel

Het is een prima hotel voor de prijs. Het ligt dichtbij de mcdonalds en op loopafstand van de stad.

Michaela Heck, Inhaber, 15-08-2019

Dear Vall Lesley,

Thank you for a great and gorgious 10 points !!!

We are hosts with a lot of heart and always happy when we are the perfect hotel for our guests, as in your case.

We are happy to see you again and welcome you again with our good price-feel-good-ratio..

Your passionate hosts

Michaela & Christian

• 10G.Reijmer02-08-2019

Het personeel is zeer aardig de kamers/appartement is zijn erg ruim en schoon en vrij nieuw. Het ontbijt is goed . Wij komen zeker hier nog een keer terug.

Michaela, Inhaber, 11-08-2019

Dear G. Reijmer,

Thank you so much for the great review. This year the Formula 1 fans definitely got their money's worth. Even the rain, which came from the sky for part of the race, just made it more exciting.

The fact that we have been also your perfect hotel and that you will certainly come back to us, makes all of us smile.

Thank you for allowing us to be your hosts. Then all I have left to say is "3-2-1...go".

Your feel-good hosts

Michaela Heck

• 10Johan03-07-2019

Een echte aanrader

Zeer goed gelegen en bereikbaar hotel aan de rand van de stad, met bushalte vlak voor het hotel zelf. Parking en alle moderne hotel accommodatie. Ruime en moderne kamers. Zalig ontbijt in mooi vernieuwde ontbijt-stay-meeting room. Een warme, persoonlijke ontvangst. Je kan er steeds terecht met al je vragen. Een hotel met persoonlijke aandacht voor elke gast.

Christian, Inhaber, 24-07-2019

Dear Johan,

a personal thanks for these incredibly warm words to our house and our great team.

As you know, every single guest is close to our hearts and we are happy that you have stayed with us for so long. That honors and touches us especially.

See you soon

Your feel-good hosts Christian & Michaela Heck

• 8Bert de Puij05-03-2014

Fantastisch hotel

Op weg naar Oostenrijk hadden we met zijn zevenen hier een tussenstop. Prachtige kamers, heel schoon en een fantastisch ontbijt.

• 7christophe_zutterman27-07-2012

Hotel aan de rand van Speyer, doorgangshotel

Als je dit hotel boekt, vraag dan naar een kamer met balkon (bv. kamer 17). Er zijn er slechts twee maar het zijn wel de mooiste en beste kamers van het hotel. Ze liggen aan de achterkant van het hotel en dus niet aan de drukke straatkant. Het balkon is niet zo heel erg groot, genoeg voor enkele stoeltjes en een tafeltje. De kamers zelf zijn redelijk en beantwoorden volledig aan een drie-sterren hotel. Een groot nadeel is dat er geen airco in de kamers is. Wij waren er toen het 24° was en het was er zeer lastig slapen. Ook ligt het hotel niet op loopafstand van het centrum van de stad (bv. 4 km naar de dom). Het is dan wel weer ideaal gelegen tov de snelweg. En, zoals reeds aangehaald door anderen, de mensen zijn er supervriendelijk en staan direct klaar om je te helpen. Er is ook gratis internet op de benedenverdieping.

Met jonge kinderen

• 8Marie- Josee en Bert04-07-2011

Leuk hotel voor een tussenstop

Nette en schone kamer... prima ontbijt. Receptioniste en bediening bij ontbijt in één woord perfect. Zoals eerder geschreven een leuk hotel voor een tussenstop naar elders.

• 9h.arnoldus04-10-2010

super ik kom terug

om terug te gaan super! kamer ruim en zeer schoon ontbijt goed

• 9van Vugt19-07-2010

Mooi Hotel

We zaten in dit hotel als overnachting op weg naar italie begin juli. Het waren nette kamers maar wel ontzettend warm. Hier kan het hotel natuurlijk niks aan doen. Er stond wel een ventilator op de kamer. Zeer vriendelijke personeel. Ontbijt was ook goed. Er is geen lift dus een buggy of rolstoel is niet gemakkelijk (ontbijt en receptie zijn in de kelder).

Met jonge kinderen

• 9Bert30-10-2009

HIer voel je je echt gast

Hotel Am Wartturm is een mooi hotel met uitstekend verzorgde kamers, geweldig vriendelijk en behulpzaam personeel en 's morgens een heerlijk ontbijt.

• 9Ben Koning14-02-2009

Goed hotel met zeer goede service

Fijn hotel met een zeer goede service waar vriendelijkheid, goede schone kamers met uitstekende bedden voor ons de doorslag hebben gekregen. Ideaal voor mensen die op doorreis zijn, autobahn is binnenn 5 minuten bereikbaar.

Zeer aanbevolen.

0 tips over Hotel Am Wartturm

1 vraag over Hotel Am Wartturm

• Martin Boers, 08-11-2017

Hotel Am Wartturm Speyer

Graag wil ik weten of er een lift is in het hotel!

• De staf spreektDuits, Engels

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBagageruimte, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats