Camping Pfrimmtal

Camping Info

Meer campinginfo

13 reviews over Camping Pfrimmtal

• 9E. Thijssen01-06-2019

Wij hebben hier heerlijk genoten, onthaasten

Het is een mooie ecocamping met veel wandelroutes en de muziek wordt verzorgd door de vogels. De telefoon en internet verbinding is slecht, maar dat was in ons voordeel!

• 9Eetgelegenheden

• 2018
    8R W de Bruin02-12-2018

kamperen midden in de natuur

Camping ligt nogal afgelegen, maar is daardoor wel zeer rustig. Dit heeft wel tot gevolg dat men er niet kan pinnen en maar beperkt internet kan ontvangen met wifi bij de receptie. Ook je 4G werkt vaak niet, soms zelfs slecht telefoonbereik. camping is verder goed verzorgd, sanitair schoon en afvalvoorzieningen voldoende. Prachtige omgeving en zeer geschikt om te wandelen. Helaas waren de routebordjes van verschillende wandelingen vanaf de camping niet overal meer aanwezig, dat zorgt voor verwarring. Van hieruit ook leuke uitstapjes te maken met de auto. Veel vaste plaatsen en chalets op deze camping maar hebben wij niet hinderlijk gevonden.

• 2017
    9Cupido16-07-2017

Fijne camping, service gericht!

Keurig onderhouden camping. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. We zijn een nacht geweest, maar toch ons erg prettig gevoeld!

• 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

6jacco_karin07-09-2016

(te) rustige camping

Weinig tot geen toeristische kampeerders.Er zijn veel vaste plekken, welke niet allemaal verzorgd zijn! Het meertje wordt ook gebruikt om te zwemmen, maar is niet echt schoon. Er staat een kneipanlage om je voeten in te baden, maar deze is zo vies daar durfden wij onze voeten niet in te zetten. Sanitair werd niet goed bijgehouden. Toiletpapier was anderhalve dag op... Wel een prachtige plek. Zeer rustig gelegen! 's Morgens komt er een bakkertje op de camping rond 8.15 uur. Vroeg op dus, wel heerlijk brood :)

• 4Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 6Luba17-08-2013

Rustige camping ideaal voor (nordic) wandelen

Camping is mooi gelegen. Erg groen aan het rand van het bos. We mochten zelf een plekje uitzoeken. We zatenin het hoogseizoen, maar er waren plekken genoeg. Ongeveer 50 procent was vol. Voor de kinderen was er twee speeltuintjes. Eerste was gedateerd, maar wel leuk. De tweede was nieuw en ook erg leuk. Er is een meertje waar kinderen kunnen zwemmen, maar geen strandje bij om met zand te spelen. Helaas waren er weinig kinderen op de camping om mee samen te spelen.

Het sanitair was oud, op zich geen probleem maar het extra sanitairgebouwtje was in 1 week 2 keer schoongemaakt. Het hoofdsanitairgebouw werd wel dagelijks schoongemaakt.

Er is geen pinautomaat aanwezig.

Het gebied waar de camping ligt is erg mooi, rustig en niet zo touristisch.

Personeel behulpzaam.

Wij betaalde voor 1 week E135, inclusief stroom.

Restaurant erbij is lekker. Hier ook geen pinautomaat.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden