Hotel Cafe Haus am Weiher

Kleine hotelsWeer vandaag9°1°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Cafe Haus am Weiher voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Cafe Haus am Weiher in het Nederlands

Onduits en onvriendelijk

vrienden op de fiets leiden
22-5-2015

Twee maanden vooraf voor een klein gezelschap geboekt voor een wandelvakantie. Een dag vooraf te horen gekregen dat er wel/geen/wel kamers beschikbaar zouden zijn. Bij aankomst bleek het wel een niet. In Remagen (12 km verderop) zouden we wel terecht kunnen. Leuk als je aan de wandel bent. Men was ook bereid om - in een eenpersoonskamer - een mat op op de grond te leggen. Hiervoor rekende men aanvankelijk de volle tweepersoonskamerprijs. Na hevig protest ging er tien euro af. Nog veel te veel, gezien de slechte kwaliteit van het bed en de krappe ruimte. Avondeten was matig. Ontbijt was goed, alleen niet beschikbaar op de tijd, die op de hotelflyer staat vermeld.

Prijsafspraak met voeten getreden.

Ton
29-4-2014

De telefonisch overeengekomen kamerprijzen (5 kamers) bleken op de eindafrekening te ziin verhoogd met respectievelijk 6 voor een eenpersoonskamer en 5 euro per dag voor een tweepersoonskamer. Elke vorm van betaling met bankcard of creditcard was niet mogelijk. De WiFi-verbinding werkte niet. Met beide faciliteiten wordt expliciet geadverteerd. De redelijke prijs-kwaliteitsverhouding wordt negatief beinvloedt door prijsverhoging. Voldoende reden om hier nooit meer terug te keren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cafe Haus am Weiher in Sinzig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cafe Haus am Weiher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.