Camping Haumühle Räuberschenke

6 reviews over Camping Haumühle Räuberschenke in het Nederlands

nooit meer

v.d.Heijden
16-10-2016

Eigenaar is wel aardig, maar de toilet/douches zijn er smerig .Gevraagd om schoon te maken dat deed hij niet voor enkele losse kampeerders. 1,5 week heeft er overgeefsel in de wasbak gelegen. Groepen en vaste kampeerders daar moet hij het van hebben. Zonde van het toilet gebouw dat is er mooi, maar niet afgewerkt.

Prima plaats

Hen de groot
20-8-2015

Kan me niet vinden in commentaar over de badkamers bij ons was het schoon en netjes. Is ook moment opname en hoe een ander het achterlaat.

Mijn mening ga zo door

Nooit meer

Sophia
10-8-2015

De camping is zeer mooi gelegen,de eigenaren zijn hartelijk.

Voor weinig geld kun je heerlijk eten.Maar de toiletten en doucheruimtes zijn

zeer vies.

Heerlijk!

Gerko van beem
26-7-2015

Heerlijk gehad, echt heel gastvrij en je kan er heerlijk eten. Kinderen hebben zich top vermaakt!

Helemaal top!

Marijke Beernink
6-10-2014

Wat een leuke camping met heel goed sanitair! We kwamen er op doorreis per ongeluk terecht, maar het is 1 van onze leukste verblijven geweest.

Heel vriendelijk (Nederlands) gezin dat het sinds kort runt. Gezellig restaurant met bar en terras.

Het ligt in een mooi dal waar je goed kunt fietsen. Wel heuvelachtig.

Absolute aanrader!

Ook bikers zijn welkom, er wordt daar veel motor gereden vanwege de omgeving. Lekker kaffee mit Kuchen tijdens een stop!

En in het restaurant kun je ontbijten, maar ook broodjes bestellen.

Al met al zijn wij erg enthousiast!

Prachtige camping met prima restaurant

Blauwe Bus
24-9-2014

Van de website kregen we thuis al een mooi overzicht van de camping, een gedeelte wat over het brugje ligt, maar ook plaatsen bij het restaurant. Dat was ook de plaats waar we ons aanmeldden bij een vriendelijke gastvrouw. We kregen een mooi plaatsje, niet te ver van de toiletten die er trouwens prachtig schoon uitzagen. Alle aankopen in het restaurant werden geboekt op een persoonlijk nummer wat we bij aanmelding kregen, en dat was ook voor de broodjes die we konden bestellen. Ondanks dat we gezien ons plaatsje de nodige geluidsoverlast dachten te verwachten viel dat alles mee. Er zou dat weekeind ook een feest zijn doch zelfs daarvan hebben we niets gemerkt.

Lekker eten kon je er ook, en voor een prima prijs. In de supergrote doucheruimte kon je gratis douchen, vriendelijke beheerders, schoon sanitair, lekker eten en drinken, wat wil je nog meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Haumühle Räuberschenke in Simmertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Haumühle Räuberschenke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Haumühle Räuberschenke scoort een 7.87 uit 10 op basis van 6 reviews.