Hotel Landhotel Wolf Mertes

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Wolf Mertes voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landhotel Wolf Mertes in het Nederlands

Plus: Mooi familiehotel in een klein dorpje. Voor een tussenstop hotel zeer geschikt. Het hotel ligt niet ver van de autobahn. Vriendelijk personeel. Onze kamer was niet ruim, maar ook niet te klein (er zijn ruimere kamers). Alles is zeer schoon (zelden zo’n schone douchecabine meegemaakt). Voor het hotel is (gratis) parkeerruimte. Het ontbijt is zeer goed: veel keus aan vleeswaren en kazen (ook roereieren), uitstekende kwaliteit, alles wordt netjes nagevuld. De wifi is van zeer goede kwaliteit. Rechtstreekse boeking bij het hotel is gunstiger dan via boeking sites. De prijs/kwaliteitsverhouding was helemaal OK.

Min: Het enigste minpuntje dat we ervaren hebben was dat toen we belden dat we wat later zouden arriveren en we vroegen tot hoe laat de keuken open was ons verteld werd er deze avond i.v.m. een bruiloft geen a la carte beschikbaar is. Aangezien in Sessenbach geen enkele andere eetgelegenheid te vinden is, hebben we toen onderweg maar wat gegeten. En dat was wel een beetje balen. Later bleek, bij navraag, dat er toch wel wat vanuit de keuken geregeld had kunnen worden. Dat hadden ze direct tijdens het telefoongesprek moeten vertellen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Wolf Mertes in Sessenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Wolf Mertes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel Wolf Mertes scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.