Hotel Garni - Am deutschen Weintor

2 reviews over Hotel Garni - Am deutschen Weintor

NaJa!

uwe
23-6-2014

Die Lage des Hotels ist sehr schön, direkt am Deutschen Weintor. Äusserer Eindruck und Ausstattung sind mittelmässig. Das Essen (Frühstück) ist gewöhnungsbedürftig.

zurück in die 70er

Sascha
19-6-2014

Zimmer könnten mal eine erneuerung gebrauchen. Da die möbel nicht von gestern sind ist es auch sehr mufig in den Zimmern.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni - Am deutschen Weintor in Schweigen-Rechtenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni - Am deutschen Weintor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garni - Am deutschen Weintor scoort een 3 uit 10 op basis van 2 reviews.