Hotel Mittlers Restaurant Hotel

Kleine hotelsWeer vandaag2°-2°
Hotel Mittlers Restaurant Hotel
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mittlers Restaurant Hotel voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Mittlers Restaurant Hotel in het Nederlands

Kwaliteit voor weinig geld

Lisette Klop
10-8-2008

Een goed onderhouden hotel met klantvriendelijkheid en fijn personeel.

Prima hotel.

Flink
15-7-2008

Ontvangst vriendelijk. Hotelkamer heel netjes en schoon. Handdoeken iedere dag. Kleine televisie (geen nederlandse zenders!). Ontbijt eigenlijk te gek om alles op te noemen. Van roggebrood tot yoghurt en van harde witte bollen tot muslie. Dus een goed ontbijt. Het avondeten idem. Niet luxe maar een driegangen diner met liefde gemaakt. Iedere dag 2 menu's waar je uit kon kiezen. Of een a la carte menu (daar moest je iets voor bijbetalen). Omgeving voor wandelaars of fietsers een must. Met de auto redelijk snel dorpjes te bereiken.

Bediening erg vriendelijk. En voor de rokers onder ons. Dit hotel had een eigen rookkamer. Al met al een uitstekende lokatie.

Klein proper hotelletje

2 belgen
18-2-2008

Klein proper hotelletje. Nette verzorge kamers. Ontbijt OK. Gastronomisch menu echter naam niet waardig!! 'Feestelijk' 5-gangenmenu werd in 1 binnengelepeld????

2007

prima hotel uitstekende ligging voor uitstapjes met b

marian van der meer
25-7-2007

prima hotel uitstekende ligging voor uitstapjes met b.v de bus en boot haltes een paar minuutjes lopen en trein paar minuutjes rijden

wim en marian

Een nacht gelogeerd,kwamen uit spanje

jan en herma
23-6-2007

Een nacht gelogeerd,kwamen uit spanje.Prima hotel mooie kamer wel een zeer kleine badkamer kon amper een persoon in.goede service.

e

E.Verhoef
19-6-2007

e.verhoef

4 dagen geweest in juli 2006. perfecte ambiance. Hotelkamer was wel rumoerig aan de voorkant, doorgaande weg over de brug. Kamer was goed, geen extra luxe, maar het eten was uitstekend. Goed ontbijt. Leuk uitzicht op de moezel. Het terras straalt vrolijkheid uit door de vele bloemen.Gezellig hotel. Trier en andere plaatsen aan de Moezel zijn makkelijk bereikbaar

2006

in november 2006 èen week gelogeerd,de kamer was zeer goed naargelang de prijs,bediening was in orde,vriendelijk en alles was proper

2005

aug 2005 een week gelogeerd een prima hotel mooie kamers en een prima keuken.

wij waren er op de motor de hoteleigenaar weet prima routes en vind het leuk om deze uit te tekenen op de kaart.garage aanwezig voor de motoren wel tegen betaling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mittlers Restaurant Hotel in Schweich (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mittlers Restaurant Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.