Hotel Mittlers Restaurant Hotel

Kleine hotelsWeer vandaag3°-3°
Hotel Mittlers Restaurant Hotel
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mittlers Restaurant Hotel voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Mittlers Restaurant Hotel in het Nederlands

Moet beter kunnen!!

Stevens Chris
3-11-2009

Net terug uit Schweich...

Kamers zijn OK - service eveneens. Het lawaai van de vlakbij gelegen Autobahn valt al bij al nog mee (misschien is dit erger in de zomer met open venster). Ontbijt is in orde maar 's avonds is het echt heel wat minder. Proef gerust het verschil tussen het halpension- en het à la carte-menu. Van ons mogen ze gerust enkele euro's meer vragen omm het eten wat lekkerder te maken. Wij zijn in de streek in verschillende hotels van +/- dezelfde prijsklasse geweest en daar was kwaliteit van het eten toch wel beter.

Fantastisch Hotel

P. van Erp
22-10-2009

Paul en partner

Wij hebben anderhalve week in Moselbrücke gelogeerd, fantastisch.

Iedereen was vriendelijk het eten was goed,bedden waren goed om de paar dagen schoon beddegoed alles werd goed schoongemaakt.Alleen 's-morgens kon je de auto's goed horen,maar wij stoorden er ons niet aan.Familie Meckel,uitstekend volgen jaar weer.

Redelijk hotel, maar verkeerslawaai en matig eten

Floor en Paul
25-9-2009

Een "culinair" verwenarrangement geboekt via een organisatie, maar jammer genoeg vooraf NIET op zoover.nl gekeken. Kortom het viel dus nogal tegen. Het hotel op zich is goed, met redelijke kamers. Wij hadden de betere kamer met balkon en "moselblick", waar je tussen de bomen door nog net een stukje Moezel kon zien. Helaas zag je nog veel meer, namelijk aan 2 kanten een autosnelweg, een brug en de rotonde die pal naast het hotel ligt. Al het lokale vekeer raast er langs en je wordt dus gek van de herrie. Met de oren flink dichtgestopt met "oropax" was het nog net te doen. Het ontbijt was simpel en het standaard avondeten (inclusief) was echt supersimpel. Het "hoogtepunt" was het 5-gangendiner op zaterdag, wat ook nogal eenvoudig was. Van een culinair verwenarrangement was dus totaal géén sprake. De laatste avond dus maar á la carte gegeten en dat was goed te doen.

Wat mij betreft geen aanrader dus.

Geweldig familie hotel met veel service

bongers
30-8-2009

Goed onderhouden hotel met erg vriendelijke staf en personeel.Enige nadeel is het ontbreken van een lift ,maar je spullen worden met een vriendelijke lach naar boven gebracht.Er wordt goed rekening gehouden met eventuele dieeten.Kamer met balkon was erg schoon ,bedden erg goed.Prijzen van drank zijn erg redelijk.

Redelijk hotel goede service

Andre
14-8-2009

Aardig hotel

ligging aan drukke weg

Goed uitgangspunt voor bezoek aan Trier en omgeving

minpunt of pluspunt na 10 uur is het rustig geen bediening meer

Matig

Anny en Theo
16-5-2009

Mooie kamer. Ontbijt elke dag hetzelfde. Diner meestal voldoende, soms slecht. Personeel vriendelijk. Chef stelt strakke regels (bijv.:kaarten alleen in muffe rookruimte toegestaan).Later op de avond geen bediening.

2008

wat een afgang!!

ontevrede klant
16-9-2008

Het hotel is niet geschikt om er meer dan 2 nachten te verblijven. Het eten is er zo matig en weinig dat we genootzaakt waren om s'middags een extra warme maaltijd elders te nuttige. Het hotel personeel was ook niet al te vriendelijk.De weg of wegen waar het hotel langs ligt zijn druk , het is een knooppunt. Je hebt s'nachts last van het lawaai van de wegen. Het enige pluspunt was de kamer , die was netjes en de handoeken werden elke dag verwisseld. Ja dit hotel heeft zijn sterren echt niet verdiend

mijn ervaring

onbekend
19-8-2008

Het is een 3 sterren htel maar deze zijn ze absoluut niet waardig.

Eten ronduit slecht, geen variatie. kamers op bovenste verdieping veel te warm geen airco o.i.d aanwezig

Ligt langs verschillende snelwegen en hoofdwegen,waardoor je 's nachts slecht kan slapen door al het verkeer wat je hoort langs razen.

dit niet meer

debosschere ivan
11-8-2008

hotel proper kamer netjes eten smorgens redelijk savonds een nul

proper hotel nette kamers

debosschere ivan
11-8-2008

geweest begin augustus 2008 eten smorgens goed savonds een groote nul

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mittlers Restaurant Hotel in Schweich (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mittlers Restaurant Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.