Hotel Mittlers Restaurant Hotel

Hotel Mittlers Restaurant Hotel
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mittlers Restaurant Hotel voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Mittlers Restaurant Hotel in het Nederlands

Fantastisch Hotel

19-7-2015

Mittlers restaurant hotel is een fantastisch hotel. Het eten is er super de kamers zijn mooi gerestaureerd.

Het personeel is er super vriendelijk en de ligging ideaal nl. 15 km van Trier.

Je kan er fantastische fietstochten maken langs de moezel.

We zijn er reeds meerder keren geweest en we gaan zeker terug.

Een aanrader

zeer goed hotel

rik
26-4-2014

fantastisch hotel aan de moezel, heel goede uitvalsbasis voor een fietstocht langs de moezel en voor een boottocht op de moezel

Fantastisch hotel

26-4-2014

Mittlers restaurant hotel is schitterend gelegen in het aangename Schweich.

Het is de ideale uitvalbasis voor fietstochten langs de Moezel, boottochten..bezoeken aan Trier, Bernkastel... Het personeel en de eigenaars zijn super vriendelijk, de kamers zijn mooi en het eten is er overheerlijk.

Een tophotel

Fantastisch hotel

22-4-2014

Uitstekend hoetel. De ligging is fantastisch gelegen aan de oevers van de Rijn. Mooie kamers met uitzicht op de Rijjn.

Het personeel en de eigenaars zijn er super vriendelijk. Het eten is er zeker een ster waard.

Tophotel, een aanrader

mooi centraal punt, nette kamers

nicolette_rhee
    27-8-2012

Voor ons was het een prima hotel. Aardige en nette bediening, kamers waren netjes en bedden liggen heerlijk. leuk uitzicht op de omgeving. inderdaad aan een drukke centrale weg, maar het is een mooi "doorreis"-hotel voor ons geweest waar we even heerlijk neer konden strijken voor 1 nacht. diner is jammer genoeg voor duitse begrippen inderdaad wat weinig.

Voor een echt "achteraf"-hotel zit je hier niet goed, maar om vanaf hier lekker te verkennen kan je veel kanten op en is het een goed net hotel.

Goed hotel

Bert en Lieneke
    21-5-2012

Hotel Zur Moselbrucke is gemakkelijk te bereiken en heeft een eigen parkeerterrein voor de gasten.

De ontvangst is vriendelijk en het personeel indien nodig heel erg behulpzaam.

Wij hadden half pension waarbij het ontbijt zeker uitgebreid genoemd mag worden en het avondeten voor ons gevarieerd en voldoende was.

matig

benny
    20-9-2011

Hotel ok ,netheid ok service ok Ligging veel lawaai outostrade kamer 23 Eten kan veel beter vooral avondeten (niet veel en zeer simpel)

nooit meer

theo en ingrid
    5-8-2011

het hotel als uitvalsbasis om de moezelstreek te verkennen is een prima plek.

als je half pension boekt is dit een grote teleurstelling want het diner valt 200% tegen,zeer weinig en al zeker geen duitse maaltijd,niet aan te raden.

leuk hotelletje

ives
    9-5-2011

dit is een aangenaam en proper hotel in een rustig stadje

ruime gratis parking en grote kamers

wel gelegen aan een drukkere verbindinsweg waar vooral smorgens wat lawaai van komt

gelegen op een tiental kilometer van het leuke trier

snelle verbinding via autostrade naar luxemburg

enige minpunt is een beetje het avondeten, het is niet echt slecht maar kon wel iets beter maar verder wel goede service en ontbijt zeker meer dan genoeg

redelijk hotel ziet er mooi uit

gloudie
    16-8-2010

karig ontbijt, goede kamers met zitje,avond eten middelmatig, ligging overal naar toe een uurtje rijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mittlers Restaurant Hotel in Schweich (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mittlers Restaurant Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mittlers Restaurant Hotel scoort een 8.31 uit 10 op basis van 29 reviews.