Hotel Zum alten Weinkeller - Gasthof Engel

1 review over Hotel Zum alten Weinkeller - Gasthof Engel in het Nederlands

Super gastvrij

hans Koomen
22-3-2013

Geweldige gastvrije ontvangst, zeer vriendelijk, klassieke duitse keuken topwijn uit eigen Weinkellerei

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum alten Weinkeller - Gasthof Engel in Schwabenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum alten Weinkeller - Gasthof Engel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.