Camping Campingpark Ohmbachsee

Camping Campingpark Ohmbachsee

4.4Onvoldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Schönenberg

Op vakantie geweest naar Campingpark Ohmbachsee?

4.4Onvoldoende

• 3.4Staat v/h sanitair
  • 7Eetgelegenheden

Meer camping info

9 reviews over Camping Campingpark Ohmbachsee

• 3Renee13-08-2017

Dat dit nog bestaat!

Wij zijn er 1 nacht gebleven op doorreis naar Oostenrijk. Je mag er niet aan denken dat je hier 14 dagen vakantie geboekt hebt. Wel vriendelijke ontvangst. De camping vol vaste standplaatsen met barakje tegen barakje. Paar veldjes voor doortrekkers. Electra werktte niet. Hebben ons in caravan gewassen want het sanitair zag er niet uit. Het zwembad niet onderhouden. Vuile poel. Blijf er weg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 2Duits09-07-2017

Niet naar toe gaan!

Akelig sanitair gebouw! Lelijke veldjes. Meer bijna niet te bereiken. Er wordt veel beloofd in de kampeergids maar de werkelijkheid is heel anders.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 3W. de Jong20-09-2014

Verpauperde camping

In de 30 jaar dat wij kamperen hebben wij nog nooit zo'n bende aangetroffen. Het sanitair is verouderd, en het wordt slecht schoongemaakt. De spetters tandpasta en zeepresten zijn volop aanwezig. Ook stinkt het vreselijk naar rioollucht. Heb je eenmaal een kampeerplek gevonden, dan wordt je in de avonduren "getrakteerd" op Amerikaanse transportvliegtuigen die af en aan vliegen. (In de buurt is een militaire basis) De speeltoestellen zijn verroest . Na 2 dagen vertrokken.

• 8Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2014

• 6clemens_127-07-2013

Overgewaardeerd

De ontvangst was vriendelijk, maar daarmee hield het eigenlijk op de camping op. Oud en stinkend sanitair in een verouderd gebouw. Hele natte plaatsen Veel zigeunercaravans met NL en D nummerborden op "dubbele " plaatsen. Slecht onderhoud aan de plaatsen. Nat en met gaten. Restaurant was prima. Eten uitstekend. Winkel op de camping was er niet meer Om de zee kon je prima wandelen en fietsen. Supermarkt op ca . 3 km. Hadden ons er meer van voorgesteld, maar het viel echt tegen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2013

• 7N16-05-2013

Prima kindvriend. restaurant. Verouderd sanitair.

Algemene indruk: Verouderd. Speeltuin kapot. Biergarten verroest. Sanitair, schoon, hete douche en onbeperkt zonder muntjes gewoon met mengkraan zoals je het wilt. Het hele sanitairgebouw echter uit het jaar 0. Kleurstelling Oranje Bruin dan weet je wel genoeg.

Uitstekend restaurant! Stond ook zo in Anwb gids en klopt. Goede kaart, uitstekend bereid (o.a. de schnitzel), aparte kinderkaart, kleurplaat en potloden voor de kinderen, amuse van het huis vooraf met aparte kinderamuse. Echt leuk gedaan allemaal. Mooi toilet in restaurant.

1 speeltuin bij de ingang, deze was half kapot, maar dat kon de kinderen weinig schelen. Maar ik zou er niet meer dan 2 nachten blijven. Als ik het me goed herinner was er ook een buitenzwembad. Veel doortrekkers zo ook wij, 1 nachtje gestaan met de camper.

Gastvrije ontvangst, vriendelijk, service niets op aan te merken.

Omgeving leek ook mooi maar zijn we te snel doorheen gegaan. Gelegen aan de rand van de stad/dorp Schonenberg-Kubelberg

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 6gertenmirna13-05-2013

Een camping met een veel te hoge waardering

Een camping die zich veel beter wil voordoen dan het is. Het sanitair is ronduit smerig en de toiletten zaten vol zonder door te trekken. We wilden gaan eten in het restaurant en voor dat ik iets kon vragen werd ik al afgeblaft dat er geen plek was.Er zou een winkeltje zijn maar die was er niet. Vissen was gratis volgens de acsi maar koste uiteindelijk 11 euro en was niet op de camping zoals beloofd.Veel Nederlandse families met grote zigeunercaravans.Dus eens maar nooit weer.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013

• 3M Smeets06-07-2011

Mwoa...

Het is een camping, en meer ook niet. Het sanitair boven is slecht, lauwe/koude douches. Uit de kranen bij de wasbakken komt uit zowel de warme als uit de koude kraan warm water. De toiletten zijn schoon maar stinken. Beneden is het sanitair veel beter. De speeltuin die op de camping ligt is ver beneden peil: een verroeste glijbaan en een trampoline met een kapot veiligheidsnet erom heen. Dit is geen camping om met kinderen naar toe te gaan. Het is een doortrek camping, niks voor een paar weken naar toe te gaan

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 3visser1622-06-2011

nooit meer

Bij aankomst gaf dez camping ons een zeer onverzorgde aanblik, ook de toiletten gaf ik een onvoldoende.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2011