Vakantiepark Reinskopf

6,4

• Onderkomen5,9
  • Activiteiten5,5

32 reviews over Vakantiepark Reinskopf in het Nederlands

Een prima accomodatie voor een leuk huurprijsje

M&M
3-8-2018
  • Activiteiten6

Wij hadden een appartement voor 2 personen gehuurd samen met onze hond. Het was prima, de accomodatie prima, het huisje was schoon en compleet, zelfs extra spullen zoals een zeeppompje, nieuwe afwasborstel, theedoek. We waren hier tijdens een warme periode maar het huisje was koel, wel wat donker maar daar hadden we geen last van omdat we continu buiten waren. Prijs/kwaliteit is prima, de omgeving is mooi, niet veel te doen, maar wel heerlijk om met de hond te wandelen. Wij hebben erg genoten en vinden het een aanrader voor een leuk huurprijsje.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk traditioneel huisje

Fam. Mulder
30-12-2017
  • Activiteiten6

Wij zaten met ons vieren in het bovengedeelte. Het is een echt Duits houten huis. De woning was schoon en netjes. Bedden keurig opgemaakt en goed. De kussens zijn dun houdt u daar niet van eigen kussen meenemen. De woning is niet super modern maar dat past ook niet bij de stijl van de woning. Wij waren er met kerst en er stond een verlichte boom op het balkon. Je kan wandelen direct uit je huisje. De honden kunnen prima loslopen in het bos. Dorpje is 10 minuten wandelen prima te doen. Er zijn twee bakkers een supermarkt vier restaurants twee snackbars en iets van 10 kroegen. WiFi in het huisje is gratis

Omgeving is mooi brun viel wat tegen maar Bitburg is dan weer erg leuk. Ook trier is het bezoeken waard

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

Rustig park

René
20-8-2017
  • Onderkomen7

Zoals al vaker gezegd is het een rustig park. De huisjes zien er gezellig uit, wat de sfeer ten goede komt. De inrichting is eenvoudig, maar compleet.Op eerste gezicht was het huisje schoon, maar in gaten en hoeken zou er beter schoongemaakt moeten worden. We hadden eigen lakens en dekbedovertrekken meegenomen. Het personeel is erg vriendelijk en als we ze nodig hadden altijd bereikbaar.

De omgeving is prachtig en je kunt alle kanten op. Op ca. een uur afstand: Cochem, Trier en Luxemburg. Uitje naar wildpark Daun was erg leuk, maar de Eifel Zoo kun je beter overslaan. Tenzij je naar een grote kinderboerderij wilt. Is de naam Zoo niet waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Reinskopf voor je op een rij gezet:

oude meuk of zoals ik het zie: gezellig retro

Janine
20-8-2017
  • Activiteiten6

het is allemaal oud maar als je hier doorheen kijkt heb je genoeg plaats in een leuk blokhutje, in een rustig laantje. personeel vond ik erg vriendelijk en er is veel in de omgeving te zien voor de wandelaars. persoonlijk zou ik hier niet met kinderen tussen 7-15 jaar naar toe gaan, er is voor hen nauwelijks iets te beleven. Klein nadeel is dat je na afloop de rekening van gas licht en water krijgt. pluspunt is dat je werkelijk alle kanten op kunt : je zit niet ver van Luxemburg , Belgie . Voor boodschappen is er in het dorpje een kleine maar goede supermarkt,en een gezellig bakkertje en anders rijd je naar Prum, ( 7 km) waar je zeker 5 grote supermarkten hebt.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

het slechtste en armoedigste vakantiepark ooit

Lena
30-7-2017
  • Onderkomen2
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2
  • Activiteiten1

Het park bestaat maar uit 10 accommodatie die allemaal behoorlijk gedateerd zijn. Inrichting is werkelijk sinds de jaren 70 niet meer vernieuwd is sommige bungalows. we hadden 4 bungalows, die stonken heel erg naar vocht en schimmel. Banken te vies op erop te zitten, geen TV zenders waar je wat aan hebt. Keukengerei summier en verouderd, zelfs het babybedje was beschimmeld en stonk. we hebben alleen maar schoon zitten maken, omdat niets echt grondig was schoon gemaakt, overal kwamen we spinnenweb tegen en was te stoffig. kussens en dekens waren veel te lang gebruikt, handdoeken en bedlinnen is echt geld echt niet waard. het moet echt verboden worden om dit soort accommodaties te verhuren. we zijn echt opgelicht en zo iets hadden nog nooit eerder meegemaakt. als je luxe gewend bent moet je zeker NIET naar dit park toe. In het park en daar buiten is een dode boel. voor boodschappen moet je 8km verder rijden, het is maar een Italiaans restaurant in de buurt, waar we niets aan hebben gehad. Voor kinderen is maar een paar oude speeltoestellen aanwezig die ook maar leuk is voor 2 dagen daarna zijn ze erop uitgekeken. en uitzicht heb je ook niet vanaf je bungalow want hele park is van begin tot het einde bedekt met hoge bomen, je hebt een muur van bomen voor je neus en daardoor lijkt alsof je in een hol zit. Park is wel geschikt voor mensen die alleen maar willen slapen en uitrusten, want jij ziet en hoort niets daar, zelfs de vogels hebben we daar niet horen zingen.
verder moet je opletten dat je niet wordt opgelicht voor je gas en water verbruik. De eigenaar neemt zelf de meterstanden op zonder dat te melden aan je, en bij het out-checken krijg een rekening die hoog veel te hoog is, maar je kan niets zeggen want ze zeggen dat je zelf ook de meterstanden had moeten opnemen, terwijl dat niet bij het inchecken wordt vermeld, net als bij alle andere parken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Mooi, heel rustig parkje

J.
21-8-2016
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Mooi parkje, heel rustig gelegen net buiten Schönecken. We hadden een 6-persoons huisje gehuurd maar dit bleek een combinatie van een 4- en een 2-persoons huisje. Niet heel praktisch met (kleine) kinderen. E.e.a. is behoorlijk gedateerd maar alles wat je nodig hebt is er wel. De 4-persoonshuisjes (bovenste verdieping) zijn alleen bereikbaar via een trap. 2-persoonsappartement was heel donker. Er zijn maar 8 huisjes en daardoor is het het wel heerlijk rustig. Mooie omgeving om te wandelen, af en toe is het wel behoorlijk steil.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

heerlijke plek!

karina peeters
17-2-2015
  • Onderkomen8

heerlijk rustig,prachtige (wandel)omgeving, superfijne bedden, vriendelijke service, schoon en goed onderhouden,inrichting wat gedateerd maar alles is aanwezig

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Het is niet wat het lijkt!

Y. Harmsen
31-8-2013

De plek is prachtig, maar de huisjes zijn gedateerd en de foto's bij de aanbieders zijn niet wat het lijkt. Ieder huisje is anders. De kleine appartementen tot 4 personen zijn kleiner als een staan caravan, koud en ongezellig. Je moet de verwarming wel aan want anders bevries je. De plaats Schonecken is voor 80+. Uiteindelijk krijg je een rekening gepresenteerd voor water en energie, waar je in Nederland een half jaar water en stroom voor kan verbruiken. Touroperator biedt het anders aan, maar zijn uiteindelijk niet thuis als je reclameerd. ( ze verwijzen dan naar de 7 pagina's voorwaarden dus heb je geen poot om op te staan!)

Gereisd Met partner in augustus 2013

Heerlijk bijgetankt!

Pauline
25-6-2013
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Beetje ouderwetse huisjes vol hout (dat je 's nachts in bed ligt, en je afvraagt tussen hoeveel bomen je ligt!) Als je de luiken dicht doet is het 's nachts pikkedonker, heerlijk! Het grasveld voor de huisjes is ook erg fijn, je hebt alle ruimte om buiten te zitten (wij waren in het voorseizoen met bijna niemand anders, dus hadden we alle keus om de fijne stoelen uit te zoeken) De hond vond het heerlijk, vrij rondlopen, rondom het park is geen probleem zonder dat je iemand tegen komt! Personeel is erg vriendelijk, en helpt je graag. Men heeft het hier veel over de narekening, maar dat valt reuze mee! (met 2 pers, en een hond, en bedlinnen, 2 weken voor 75 euro lukt me thuis niet met g/w/e!) Uit eten gaan in duitsland is goedkoper dan in NL. In de buurt is dan ook meer dan genoeg te vinden, en hebben prima gegeten. Genoeg uitstapjes te doen in de buurt! Park heeft niet heel veel folders, dus zorg zelf voor boekjes of ga naar de VVV in Pruem (slechts 10min rijden)

Gereisd Met partner in juni 2013

Lekker rustig

Rob
3-8-2011
  • Onderkomen7

Vorige maand heb ik een week verbleven op dit vakantiepark. Ik zat in een woning op de begane grond. Niet erg groot, maar groot genoeg voor 2 personen. Het is schoon en verder is het een vrij donker huisje, maar met de voordeur open komt er behoorlijk wat licht binnen.

Voor de huisjes kan geparkeerd worden, maar dit kan ook op de algemene parkeerplaats. De huisjes kijken uit over een langgerekt grasveld met zitjes en speelvoorzieningen. Enkele keren per week brengt de eigenaar 'post' rond met informatie over bezienswaardigheden in de omgeving.

De locatie van het park is goed, het ligt op een heuvel. In het dal is het dorpje met enkele voorzieningen, waaronder supermarkt en pinautomaten. Dit is lopend te doen, maar terug berg op is vrij steil. In de omgeving kan goed gewandeld worden over akkers en door de bossen. Plaatsen die goed bereikbaar zijn: Trier, Luxemburg, Cochem en Daun.

Gereisd Alleenreizend in juli 2011

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Reinskopf in Schönecken (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Reinskopf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.