Schönecken (Eifel)

We hebben een aantal aanbieders voor Schönecken (Eifel) voor je op een rij gezet:

Reviews over Schönecken (Eifel)

Wilma
    8-9-2015

Schönecken is een middeleeuws stadje in het prachtige Nimstal. De natuur Is overweldigend aanwezig in dit bosrijke gebied waar de Nims doorheen slingert. Oude boerderijen op de hellingen en watermolens. Op korte afstand bezienswaardigheden als Trier, oudste stad van Duitsland, vele wildparken, leuke stadjes en dorpjes. Wandelen kun je eigenlijk overal op de oude boerenpaden,door weilanden en bossen, maar er zijn ook veel uitgezette wandelpaden. Schönecken is ontstaan in de vroege middeleeuwen, en heeft een grote burchtruine die te bezichtigen is, s' avonds torent het mooi verlicht boven het stadje uit.

Gereisd Met partner in september 2015

Prachtig en rustig gelegen

ALEXANDER LINDEMANN
    26-8-2007

Prachtig en rustig gelegen .Wandelingen vertrekken aan hotel.Lekker eten verzorgd onbijt.Mooie kamers,gezellige „ofenzimmer“ en leuk terras.Zeer vriendelijke bediening.Ruime parking. Een echt Eifel hotel,die deze sfeer ook uitstraald.Een aanrader!!Reeds 2x geweest. Lekker en handig lunchpakket systeem,op aanvraag.

Gereisd Met partner in juli 2007
Schönecken (Eifel) scoort een 4,3 uit 10, op basis van 4 reviews