Reviews over Schönbach

Elise,
    25-7-2015

Wij zijn net terug van twee weken Hubertushof, een waar paradijs. De kinderen, van 2 en 4, hebben genoten van het voeren van de dieren, het ponyrijden, het broodjes bakken en de tractortocht. De huisjes zijn ruim, zeer compleet en erg schoon. Wel een tikkeltje gedateerd. De speeltuin is mooi ruim. En bij regenachtig weer kunnen de kinderen met een touw slingeren in het hooi.

Mooie herinneringen!

Trudy ,
    19-8-2014

In 1991 (!!) brachten wij met ons gezin (met twee kinderen) onze eerste vakantie door op de Hubertushof.( Er waren toen slechts 2 vakantiewoningen. In de jaren daarna werden er meer gebouwd). We kwamen aan dit adres via de VVV in Daun. Het was de eerste van de zeven zomervakanties die we, geheel tegen onze gewoonte in, op de boerderij zouden doorbrengen. (Normaal keerden we niet terug naar een adres waar we al geweest waren). Onze inmiddels volwassen zonen bewaren de beste herinneringen aan deze vakanties. De Ferienwohnungen zijn schoon, hebben prima bedden en badkamer. In Ulmen zijn drie supermarkten, waaronder een Lidl. Zwemmen kun je in het Gemündener Maar. Ideaal voor uitstapjes naar o.a. Cochem, Trier, diverse kastelen. Genoeg te zien en te doen (wandelen, fietsen) in de omgeving. Fam. Schneiders probeert het hun gasten echt naar de zin te maken! Wij zijn, met het komplete gezin plus aanhang en kleinzoon(!) inmiddels weer teruggeweest, Weer hebben we een fijne vakantie beleefd

rustig gelegen, leuk voor kinderen (tot 7 jaar)

huboes,
    28-7-2014

Plus:

-zeer rustig gelegen, mooi uitzicht op landerijen/bos

-veel speeltoestellen (wip, schommel, trampoline, klimtoestel, glijbaan, zandbak) voor jonge kinderen

-variëteit aan dieren (konijnen, kippen, 2 geiten, 2 alpaca's, 2 eenden, gans, 3 shetland pony's, 4 normale pony's)

-supermarkten op 3 km

Min:

-huisjes beperkt uitgerust

-geen zwemgelegenheid op boerderij aanwezig

-kinderen kunnen niet zelf tussen dieren komen (schrikdraad)

-pony rijden wordt slechts 2 maal per week aangeboden

-uitbaters niet zeer professioneel:

*geen duidelijke plaats waar je je moet melden bij aankomst

*tweetal activiteiten werden op laatste moment gecanceld

*grilavond: te weinig bakplaatsen bij veel mensen

-synthetisch beddengoed waardoor het zomers erg warm is in bed

-geen wifi

Schönbach scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews