Gasthof

9 reviews over Gasthof Weingut Gästehaus Scholer in het Nederlands

Rik en Claudine belgium
16-11-2015

Ontvangst heel goed ontbijt zeer lekker alsook de wijn. prachtige streek om te fietsen en te wandelen

Gereisd Met partner in november 2015

heel goed

seynhaeve
17-9-2014

heel vriendelijk en mooie grote kamers met een lekker ontbijt en lekkere wijnen prachtige streek gaan zeker nog terug

Gereisd Met partner in september 2014

Een plek waar je heerlijk kunt genieten.

anja_twilhaar
20-8-2014

Gasthof Weingut Gästehaus Scholer in Schleich is een fantastische accommodatie het ligt in een schitterende omgeving voor heerlijke wandelingen in de wijnbergen en je bent ook zo in de omliggende plaatsen. Zeer klantvriendelijk, mooie ruime heldere kamers. Bij Gasthof Weingut Gästehaus Scholer in Schleich wil je zeker terug komen.

Gereisd Met partner in Fri Jul 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooie omgeving

Gerrit Lindlau
15-5-2013

Zeer vriendelijke ontvangst, gelijk een glas aangeboden gekregen. Zeer mooie kamers mochten zelf een kamer kiezen. Goed ontbijt en mevrouw Scholer heeft ons goede tips gegeven om de omgeving te bekijken. Komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Sun May 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthaus Weingut Scholer Schleich (Moezel) prima

Anja Twilhaar
18-10-2011

Gasthaus Weingut Scholer Schleich (Moezel) is een ideaal penson voor iedereen. Een zeer zorgzame en vriendelijke gastvrouw.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Aan te bevelen.

Jongbloed
29-9-2008

Wij komen er zeer graag .Zeer vriendelijk en zeer schoon.En niet duur.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 29 2008 20:05:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische vakantie

Pynenbrouck-Vanderhaeghe
25-7-2008

Wij verbleven er 7 dagen en hebben heel veel genoten van deze vakantie. Het onthaal was fantastisch. Zeer kindvriendelijk. Variërende en groot ontbijt. Comfortabele bedden en dagelijks verschillende schoonmaakjes van kamer. De fam. Scholer is heel hulpvaardig en altijd even vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in Fri Jul 25 2008 00:15:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

H

h.c.driessen
17-1-2008

H.C.Driessen Wij zijn daar twee keer geweest en we verlangen daar weer naar toe. We zijn zelf naar Duitsland verhuist naar Emsland maar we gaan zeker terug naar de fam.Schöler waar we het uitstekend naar onze zin hebben gehad.Zulke gastvrije mensen als zij kom je niet zo vaak tegen. Niets is teveel en de kamers, incl. badkamer daar kan je van de grond eten. In één woord geweldig!!!

Gereisd Met partner in januari 2008
2006

Wij zijn hier al meerdere jaren een aantal keren kort De

R. Broekman
20-5-2006

Wij zijn hier al meerdere jaren een aantal keren kort geweest. De omgeving leent zich prima voor het maken van mooie wandelingen. De ontvangst is altijd heel erg gast vrij, ook is de familie Scholer steeds bereid allerlei probleempjes op te lossen. Er zijn fietsen aanwezig welke gratis gebruikt kunnen worden. Uitstekende kamers met t.v.,keurige sanitaire voorzieningen en goede bedden; ook is er een keukentje waar kleine maaltijden bereid kunnen worden. Een prima ontbijt wordt geserveerd in een ontbijzaaltje. Schleich ligt vlak aan de Moezel waar aan de rand van het dorp een grote sluis is. Ook leent de omgeving zich uitstekend voor het maken van fietstochten langs de Moezel, o.a. naar Trier.

Gereisd Anders in Sat May 20 2006 17:19:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Weingut Gästehaus Scholer in Schleich (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Weingut Gästehaus Scholer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.