Vakantiehuis Op De Huttenberg

1 review over Vakantiehuis Op De Huttenberg in het Nederlands

Nooit meer

Dettmeyer
25-9-2017

De woning is vrij groot en makkelijk met 4 personen te gebruiken.

Woning zou rustig gelegen zijn, maar ligt aan een doorgaande weg met redelijk veel verkeer waardoor het nooit rustig is.

Tevens als je niet oplet wordt je door de eigenaren aangesproken dat je wat kapot gemaakt zou hebben terwijl die niet zo is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Op De Huttenberg in Schillingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Op De Huttenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.