Reviews over Schifferstadt

hernieuwde kennismaking

AR,
    9-8-2015

Na 2 jaar weer in Zur Kanne verbleven. Nu een kamer aan de andere kant van het hotel. snachts eenmaal last gehad van dronken jeugd, maar door ramen te sluiten geen last meer. Ontbijt dit keer wel genoten en dat was uitgebreid en voldoende.

goed gasthaus

AR,
    18-8-2013

1 nacht verbleven

avondeten in gasthaus was goed. het ontbijt hebben we overgeslagen omdat de kok zich had verslapen

kamers benauwd door de enorme hitte, echter de ramen konden goed en ver open

personeel was vriendelijke en behulpzaam

Erg vriendelijk en gastvrij

W van der Vegt,
    11-3-2012

Hotel ligt in het centrum. Een echt gastvrij familiehotel. Echt een aanrader.

prima hotel in centrum en nabij de autobahn

Heleen,
    4-1-2010

onderweg naar oostenrijk een nachtje geslapen. Goede ligging op 5 minuten van de autobahn en in het centrum van het stadje. Kamer was prima, goede prijs kwaliteit verhouding EUR 90,- voor 3 personen per nacht inclusief ontbijt (dec 2009). De kamer is voorzien van eigen douche toilet en gratis flesje water. Inrichting is gedateerd maar wel schoon.

Ontbijt was uitstekend! verse broodjes, eieren, ruime keuze aan beleg.