Hotel Landgasthof Michels

9.9Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Schalkenmehren

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Michels voor je op een rij gezet:

• Sauna

10 reviews over Hotel Landgasthof Michels

• 10F. Schoonenberg09-09-2020

Fantastisch.

Super hotel met zeer vriendelijke medewerkers, uitgebreid ontbijt, prachtige grote Wellness wij hadden mooie nieuwe kamer. Omgeving is zeer mooi en heuvelachtig.

Gereisd met partner in september 2020

• 2018
    10Familie Everaarts Huijnen13-10-2018

Super hotel

Eten en service is geweldig, iedereen is zeer vriendelijk. Wij komen er al sinds 2010, zeker 3 tot 4 keer per jaar. De kamers zijn erg stijlvol en bij de tijd. Zwembad en lobby zijn ook zeer mooi. Een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9P.Kennes, Boom17-02-2017

Zeer goed hotel

lekkere gerechten, mooie kamers , goeder service, leuke wandelingen in de buurt. Enige minpuntje : het saunagedeelte is te klein, zeker als je weet dat mensen van buitenaf ook tegen betaling in de sauna kunnen.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 10GJ27-10-2013

Geweldig

Zoals in een eerdere beoordeling aangegeven zijn we nog eens hier naar toe gegaan voor een lang (wandel)weekend. Ik heb er niks meer aan toe te voegen. In alles een 10. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Gewoon doen als je van wandelen, eten, zwemmen, gastvrij, noem maar op houdt!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 9Themanoffstock08-08-2012

We gaan steeds terug.

Al voor de 7e maal gaan we naar Hotel Landgasthof Michels. Steeds weer blijven ze ons verbazen. Telkens renoveren en opfrissen. Sinds de laatste keer hebben ze het oude zwembad dichtgegooid en hebben ze een heel nieuwe inkom met lobby en een nieuwe bar gemaakt. Afwerking vermoedelijk eind augustus.Dus een nieuwe reden om nog eens terug tegaan en te genieten van de nieuwe accommodatie.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 0GJ30-10-2011

Uitvalsbasis voor wandelingen door de Vulkan Eifel

De eerdere opmerkingen doen recht aan dit leuke hotel. Eten is echt een aanrader (halfpension nemen) De nieuwe saunas en zwembad zijn een echte aanwinst. Bij de receptie kun je mooie wandelroutes ophalen (zorg zelf wel voor een goede wandelkaart) Kamers zijn zeer verschillend van ouderwets maar goed tot zeer modern en ook goed. Vriendelijk personeel dat graag een stapje extra doet. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9van nieuwenhuyse caroline25-02-2010

voor herhaling vatbaar

We hebben samen met mijn broer en zus een wekend doorgebracht in het hotel landgasthof en het is ons goed zeer goed bevallen. Zo goed dat we beslist hebben volgend jaar terug te gaan in feb.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9Ellen14-11-2009

voor herhaling vatbaar

Heel fijn en gezellig hotel. We hadden een familiekamer. Ontbijt is heerlijk en verzorgd. Verder hebben wij geregeld gedineerd bij Michels, vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

• 8J. C. Jansen30-09-2006

Dit hotel is een goede uitvalsbasis voor een vakantie in de Vulkaan Eifel. Wij hebben er in september een midweek (m t/m vr) verbleven. We hadden een Freundschafts-arrangement. De ontvangst was zeer vriendelijk. De kamer was gezellig, mooi en zeer compleet ingericht. Het uitzicht was minder mooi maar dat werd gecompenseerd door een geraffineerd gebruik van planten en begroeiing. Het mooie restaurant heeft veel ruimte tussen de tafels en het is er sfeervol. Het 4 gangendiner was zeer smakelijk, niet overdadig maar ruim voldoende. De pauzes tussen de gangen waren goed getimed. Het personeel, gestoken in een sfeervolle klederdracht, was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft een gezellige Stube waar het goed toeven is, mits je jezelf bezig kunt houden met lezen, keuvelen of een spelletje. Het ontbijt was gevarieerd en smakelijk. Een bijzondere aanrader. Wij gaan er terug!

Gereisd in september 2006

Hotel Landgasthof Michels info