Reviews over Sankt Goarshausen

Zeer gastvrij, rustig gelegen hotel.

Pelle
    14-7-2018

De ontvangst was bijzonder hartelijk, we voelden ons heel welkom. We kregen een mooie, ruime (gerenoveerde) kamer. De bedden en douche waren heerlijk en alles was heel schoon. Het hotel is, wat afgelegen maar zeer rustig gelegen (1 km van de Loreley). In de bosachtige omgeving moet veel geklommen en gedaald worden, maar het is er prachtig. Het restaurant is gezellig en heeft een zeer uitgebreide kaart. Zowel diner als ontbijt waren voortreffelijk. Wijk omen hier zeker terug!

Fantastische plekken, vrinedelijke campingbazin.

den Hollander
    17-6-2017

Heel vriendelijke camping bazin, die er bij het plaatsen van de tenten rekening mee houdt dat de 2 en de derde rij ook nog wat kunnen zien van de Rijn.

Lekkere verse broodjes elke morgen. Heel schoon maar wel gedateerd sanitair. In de prijs zijn de douchemuntjes inbegrepen .

We hebben hier gestaan in verband met onze wandelingen langs de Rheinsteig en Rheinweg. Ideale plek met station en pontje naar de overkant waar ook een station is. Na het wandelen vonden we het heel leuk om naar de vele Rijnschepen te kijken die vlak voor je voorbij varen. Tussen Rijn en camping staat een gaashek zodat je geen last hebt van eenden etc die om voedsel komen.

De plek is ons zo goed bevallen dat we naast voorjaar 2016 ook in 2017 hier een week gestaan hebben. In dorp is een supermarkt en op kwartiertje rijden een LIDL. Wij gaan hier zeker terugkomen.

Plek om lekker tot rust te komen.

E. Geurts
    3-8-2016

Een plek waar je tot rust komt. Midden in de natuur gecombineerd met de super gastvrijheid van Theo en Sammy.

In de buurt van heerlijke wijnboerderijen en goed Duits eten.

Prima camping met mooie ruime plekken aan de Rijn

Roggeveld
    30-7-2016

1 week hebben we op deze camping gestaan. We werden zeer vriendelijk ontvangen en konden gelukkig een mooi plekje uitzoeken met een boom voor voldoende schaduw, direct aan het water

Zeer schone toiletten en douches met muntjes maar zeker meer dan 5 minuten heerlijk warm water.

Bij de receptie / kroeg kun je broodjes bestellen . Prima wifi en ontvangst bij de caravan.

Wij hebben een heerlijke week hier gehad.

Minder zou kunnen zijn het lawaai van de trein of de boten maar je weet dat die langs komen en wij hebben er prima om geslapen.

In het dorp zijn er verschillende gelegenheden om te eten. Er zit op loopafstand een supermarkt. Verder is er niet veel te doen in het dorp.

Buitengewoon vriendelijk, goede service

Boudewijn Koole
    20-6-2014

Hotel is niet lang geleden overgenomen door nieuwe eigenaar. Personeel is uiterst gemotiveerd en vriendelijk. Geen luxe vijfsterrenhotel maar prima kamers en maaltijden. Medegasten vooral vriendelijke doorsnee Duitsers, ook internationale gasten. Aangenaam!

P.S. Hotel wordt kennelijk na heel oude en voorname maar enigszins achterstallige conditie weer piekfijn onderhouden en (langzaam) gemoderniseerd. Daar merk je overigens niets van in service en kwaliteit: die is in alle opzichten gewoon goed.

Sankt Goarshausen scoort een 7 uit 10, op basis van 9 reviews