Reviews over Sankt Goarshausen

Buitengewoon vriendelijk, goede service

Boudewijn Koole,
    20-6-2014

Hotel is niet lang geleden overgenomen door nieuwe eigenaar. Personeel is uiterst gemotiveerd en vriendelijk. Geen luxe vijfsterrenhotel maar prima kamers en maaltijden. Medegasten vooral vriendelijke doorsnee Duitsers, ook internationale gasten. Aangenaam!

P.S. Hotel wordt kennelijk na heel oude en voorname maar enigszins achterstallige conditie weer piekfijn onderhouden en (langzaam) gemoderniseerd. Daar merk je overigens niets van in service en kwaliteit: die is in alle opzichten gewoon goed.

somber hotel

nicole,
    4-10-2012

Het eten was niet geweldig. Het ontbijt was voldoende.

De kamers waren authentiek ingericht en heel gezellig.

Niet uitnodigend

Fred,
    2-6-2011

mist de gezelligheid in het hotel

ontbijt was goed, maar het avondeten redelijk

gastvrij,gemoedelijk.

Maria Tinnemans,
    4-5-2011

Hotel prima uitvalsbasis voor etappes Rheinsteig. Ontbijt, lunchzakjes liggen klaar om zelf te vullen, prima.

Gastheer bracht ons naar startplek zonder daarvoor vergoeding te vragen!

Tip: neem oordopjes mee vanwege druk treinverkeer. In weekend stuk rustiger.