Vakantiehuis Mühle Braun

Weer vandaag4°-1°
Vakantiehuis Mühle Braun
9,3

2 reviews over Vakantiehuis Mühle Braun in het Nederlands

Plek om lekker tot rust te komen.

E. Geurts
3-8-2016

Een plek waar je tot rust komt. Midden in de natuur gecombineerd met de super gastvrijheid van Theo en Sammy.

In de buurt van heerlijke wijnboerderijen en goed Duits eten.

fantastische plek

karin
20-10-2011

Vakantiehuis MÜHLE Braun is werkelijk een geweldig groot huis voor meerdere personen, het ligt erg centraal voor vele uitstapjes en je kunt er werkelijk geweldig wandelen door de bossen of langs de Rijn.

De eigenaars wonen dichtbij en zijn bijzonder vriendelijk elke morgen verse broodjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mühle Braun in Sankt Goarshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mühle Braun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.