Hotel Christian

9,1

2 reviews over Hotel Christian in het Nederlands

Zeer gastvrij, rustig gelegen hotel.

Pelle
14-7-2018

De ontvangst was bijzonder hartelijk, we voelden ons heel welkom. We kregen een mooie, ruime (gerenoveerde) kamer. De bedden en douche waren heerlijk en alles was heel schoon. Het hotel is, wat afgelegen maar zeer rustig gelegen (1 km van de Loreley). In de bosachtige omgeving moet veel geklommen en gedaald worden, maar het is er prachtig. Het restaurant is gezellig en heeft een zeer uitgebreide kaart. Zowel diner als ontbijt waren voortreffelijk. Wijk omen hier zeker terug!

Alles was van de bovenste plank: vriendelijkheid, netheid, super lekker eten, kraaknette kamers, zeer rustig gelegen, top-service, leuke staff en medewerkers. Omgeving die zich loont voor kultuur, wandelen, geschiedenis, autovakantie, fietsen en motorrijden. Met de partner geweest, met de motorgroep teruggegaan en het volledige hotel geboekt, 28 personen. Niet te geloven wat je krijgt voor die prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Christian in Sankt Goarshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Christian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Christian scoort een 9.13 uit 10 op basis van 2 reviews.