Sankt Goarshausen

We hebben een aantal aanbieders voor Sankt Goarshausen voor je op een rij gezet:

Reviews over Sankt Goarshausen

Fantastische plekken, vrinedelijke campingbazin.

den Hollander,
    17-6-2017

Heel vriendelijke camping bazin, die er bij het plaatsen van de tenten rekening mee houdt dat de 2 en de derde rij ook nog wat kunnen zien van de Rijn. Lekkere verse broodjes elke morgen. Heel schoon maar wel gedateerd sanitair. In de prijs zijn de douchemuntjes inbegrepen . We hebben hier gestaan in verband met onze wandelingen langs de Rheinsteig en Rheinweg. Ideale plek met station en pontje naar de overkant waar ook een station is. Na het wandelen vonden we het heel leuk om naar de vele Rijnschepen te kijken die vlak voor je voorbij varen. Tussen Rijn en camping staat een gaashek zodat je geen last hebt van eenden etc die om voedsel komen. De plek is ons zo goed bevallen dat we naast voorjaar 2016 ook in 2017 hier een week gestaan hebben. In dorp is een supermarkt en op kwartiertje rijden een LIDL. Wij gaan hier zeker terugkomen.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping met mooie ruime plekken aan de Rijn

Roggeveld,
    30-7-2016

1 week hebben we op deze camping gestaan. We werden zeer vriendelijk ontvangen en konden gelukkig een mooi plekje uitzoeken met een boom voor voldoende schaduw, direct aan het water Zeer schone toiletten en douches met muntjes maar zeker meer dan 5 minuten heerlijk warm water. Bij de receptie / kroeg kun je broodjes bestellen . Prima wifi en ontvangst bij de caravan. Wij hebben een heerlijke week hier gehad. Minder zou kunnen zijn het lawaai van de trein of de boten maar je weet dat die langs komen en wij hebben er prima om geslapen. In het dorp zijn er verschillende gelegenheden om te eten. Er zit op loopafstand een supermarkt. Verder is er niet veel te doen in het dorp.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Buitengewoon vriendelijk, goede service

Boudewijn Koole,
    20-6-2014

Hotel is niet lang geleden overgenomen door nieuwe eigenaar. Personeel is uiterst gemotiveerd en vriendelijk. Geen luxe vijfsterrenhotel maar prima kamers en maaltijden. Medegasten vooral vriendelijke doorsnee Duitsers, ook internationale gasten. Aangenaam! P.S. Hotel wordt kennelijk na heel oude en voorname maar enigszins achterstallige conditie weer piekfijn onderhouden en (langzaam) gemoderniseerd. Daar merk je overigens niets van in service en kwaliteit: die is in alle opzichten gewoon goed.

Gereisd met partner in juni 2014

somber hotel

nicole,
    4-10-2012

Het eten was niet geweldig. Het ontbijt was voldoende. De kamers waren authentiek ingericht en heel gezellig.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet uitnodigend

Fred,
    2-6-2011

mist de gezelligheid in het hotel ontbijt was goed, maar het avondeten redelijk

Gereisd met partner in mei 2011