Sorteren

Reviews over Sankt Goarshausen

Zeer gastvrij, rustig gelegen hotel.

Pelle
    14-7-2018

De ontvangst was bijzonder hartelijk, we voelden ons heel welkom. We kregen een mooie, ruime (gerenoveerde) kamer. De bedden en douche waren heerlijk en alles was heel schoon. Het hotel is, wat afgelegen maar zeer rustig gelegen (1 km van de Loreley). In de bosachtige omgeving moet veel geklommen en gedaald worden, maar het is er prachtig. Het restaurant is gezellig en heeft een zeer uitgebreide kaart. Zowel diner als ontbijt waren voortreffelijk. Wijk omen hier zeker terug!

wij konden zelfs nergens 9,5 geven, dit is toptop

Alex
    19-6-2012

Alles was van de bovenste plank: vriendelijkheid, netheid, super lekker eten, kraaknette kamers, zeer rustig gelegen, top-service, leuke staff en medewerkers. Omgeving die zich loont voor kultuur, wandelen, geschiedenis, autovakantie, fietsen en motorrijden. Met de partner geweest, met de motorgroep teruggegaan en het volledige hotel geboekt, 28 personen. Niet te geloven wat je krijgt voor die prijs.

gastvrij,gemoedelijk.

Maria Tinnemans
    4-5-2011

Hotel prima uitvalsbasis voor etappes Rheinsteig. Ontbijt, lunchzakjes liggen klaar om zelf te vullen, prima.

Gastheer bracht ons naar startplek zonder daarvoor vergoeding te vragen!

Tip: neem oordopjes mee vanwege druk treinverkeer. In weekend stuk rustiger.