Hotel Loreleyblick

8Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Sankt Goar (Hunsrück)

8Fantastisch

7 reviews over Hotel Loreleyblick

• 8john16-03-2020

net hotel ... goede service

bij aankomst netjes ontvangen , en de kamer was netjes verzorgd , . Bij het ontbijt is er keuze genoeg in belegd en brood ..Op het terras een mooi uitzicht op de Rijn en Loreley keuze in het diner is er genoeg en dit voor een lage prijs , kort om ,,een leuk hotel een een of meer dagen te verblijven ,

Gereisd met partner in december 2019

• 9Gerard28-06-2017

Zoals altijd weer een heel prettig verblijf gehad.

Zeer comfortabele kamer, een uitstekende keuken, een gezellig restaurant en dito terras met een geweldig uitzicht op Loreley en Mittelrhein.

Een minpuntje is het douchegordijn (in plaats van een glaswand) in de verder keurig en modern ingerichte badkamer met inloopdouche.

Gereisd met partner in juni 2017

• 4hans willemse11-12-2016

niet aan te bevelen

De ligging van het hotel is een groot pluspunt alsmede dat de kamers erg schoon waren.

Maar het hotel heeft geen lift maar wél 3 verdiepingen, lastig om je bagage naar de 3e verdieping te zeulen. Het diner is zeer matig van kwaliteit, moet wel in verhouding worden gezien met de prijs, maar half pension: ja, maar dan wel zonder groenten bij het diner, hiervoor moet worden bijbetaald !

's Maandags is het "ruhe tag" , dan worden echt alle ruimten afgesloten en ben je veroordeeld om de avond op de kamer door te brengen, zonder maar één consumptie te kunnen bestellen. In het hotel is nergens een plattegrond te ontdekken voor eventuele calamitei-ten, waar de trappen en/of de nooduitgangen zich bevinden, ook geen telefoon op de kamers of een overzichts kaart met tel. nrs. van een huisarts o.i.d.

voorts was er de optie voor een "comfort" kamer,

wel deze comfort kamer is gewoon indentiek aan alle andere kamers, alleen de ligging (uitzicht) is iets aantrekkelijker, dus niet de moeite waard om daar extra geld aan te besteden.

onbegrijpelijk dat er gasten in dit hotel zijn geweest die een hoog cijfer als beoordeling geven.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8john goedee27-07-2016

super hotel voor een mooie prijs

een fijn familie hotel op een van de mooiste locaties aan de rijn , pal tegenover de Loreley, ontbijt is netjes verzorgt , en keuze in overvloed , hetzelfde geld voor het diner . de kamers zijn er netjes schoon . .
      ook ligt het hotel centraal gelegen om de plaatsjes in de omgeving te bezoeken. wij zijn er al een aantal keren terug geweest , en genieten nog steeds als we er zijn.

mvg john goedee

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Gerard08-05-2016

Na ruim 26 jaar nog steeds jaarlijks een must!

De sfeer, de uitstekende keuken, de schone kamers en de prettige bediening en niet te vergeten het unieke uitzicht op Loreley en Rijn zijn absolute pluspunten.

Minpuntje is het ontbreken van een lift.

Gereisd met partner in september 2015

• 85miekievanbergen520-07-2012

Prachtige locatie

Wij hebben het reuze naar onze zin gehad in dit hotel. De mensen ontvangen je heel vriendelijk en zijn erg behulpzaam. Het hotel staat tegenover de "Loreley" en je hebt vanuit je kamer een mooi uitzicht. Doordat wij op doorreis waren in november, waren we zo te zien de enige gasten. Ontbijt was prima. Er is één minpuntje: als je richting je kamer liep (van buiten af) hoorde je steeds een hond blaffen. Bij ieder geluid sloeg de hond aan en dat vonden we best wel irritant.

Gereisd met partner in november 2011

Hotel Loreleyblick info