Appartement
9,7

8 reviews over Appartement Huize Rijnzicht (Loreley Tal + Mittel Rhein) in het Nederlands

Onovertreffend!

Ria van het Goor
21-6-2018

Voor de 2e keer een week in dit appartement mogen verblijven. 1 woord...om te omschrijven....lukt niet. Dit is niet te overtreffen! Geweldige accommodatie. Prachtig uitzicht. Service met een dikke 10. Elke dag schone handdoeken. Verse broodjes haal je in het stadje wat echt op loopafstand is. De vleeswaren bij de slager....super. Heerlijk op je eigen terras zitten met het uitzicht op de Rijn. Hier gebeurt van alles. Het appartement is zodanig geisoleerd dat je treinen die achter je langs rijden totaal niet hoort. Boottocht naar Rudesheim is een aanrader. Wij kozen er deze keer voor om met de auto te gaan zodat je meer tijd hebt om met de kabelbaan naar boven te kunnen. Het uitzicht vanaf de Loreley ….geweldig. Drie-Burchten-Blick….super! Boppard met de Viersieenblick….adembenemend. Eten doe je bij Bistro-Cafe Goar. Vriendelijke personeel,goede kaart en prima prijzen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Geweldig

Ger en Ine
4-9-2016

Het 6-pers. appartement Loreley Tal is geweldig. Prachtig balkon aan de rijnzijde.Het 4-pers.appartement Mittel Rhein is klein,geen balkon, maar klein terras met weinig uitzicht.

Gereisd Met partner in september 2016

Geweldig.

Ria van het Goor
25-6-2016

Wij hebben 1 week in mooie appartement mogen verblijven. Het uitzicht is werkelijk geweldig. Men kijkt op de burcht Krantz. De uitstapjes zijn allemaal vlak bij. Een boottochtje van St.Goar naar Rudesheim is een aanrader, heen met de gewone boot en terug met de radarboot de Goethe. In Rudesheim moet men echt de Dorgasse doorlopen. Vanuit St.Goar met het pontje over en dan via de 42 komt men bij Lorerey. Als je de auto bij het bezoekerscentrum parkeert is het via de grote weg een makkelijk loopje naar het uitzichtpunt.Terug richting pontje kom je langs Patersberg, hier hun je borden volgen dreiburgenblick. Vanuit dit punt kijk je naar het appartement. Koblenz is ca. 30 minuten rijden.In de vesting die boven op de berg ligt zijn talloze dingen te bezichtigen. Wij kozen voor de ijstijd. Geweldig. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Ondanks de drukke weg voor je en de treinrails achter hoor je absoluut niks als je alles dicht hebt. Als je lekker wilt eten voor een redelijke prijs is hotel am Markt een topper. Alles bij elkaar..een super locatie!

Gereisd Met partner in juni 2016

Prachtig gelegen ruim appartement

ralma
3-8-2014

Appartement Loreley Tal is een prachtig ruim appartement met veel ruimte en een balkon met schitterend uitzicht over de rivier. De kamers zijn zeer ruim en licht voorzien van rolluiken. De keuken is volledig ingericht en voorzien van oven magnetron en kookplaat. Het appartement is vanwege een steile trap helaas niet geschikt voor mindervaliden. Ideaal is dat men in overleg alle dagen van de week aan kan komen of weg kan gaan.

Gereisd Met partner in Fri Jul 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi uitzicht

Frans van den Berg
19-7-2013

We hadden de etage voor 6 personen gehuurd, maar er zijn maar 2 slaapkamers voor 4 personen, 2 moeten er op de bank in de kamer slapen. De woning heeft een prachtig uitzicht en het mooiste uitzicht heb je van uit een van de slaapkamers. Een balkon aan heel de voorzijde en nog een afzonderlijk balkon om lekker te zitten. Parasol aanwezig. Let op: als je de 4 persoons ruimte huurt dat deze een klein terras heeft zonder uitzicht. Ook zijn de raampjes van deze ruimte heel klein. Restaurantjes zijn er genoeg, een klein winkeltje is aanwezig in het dorp. Grote supermarkten zijn aanwezig op 5 km afstand. Als er plaats is dan kan de auto aan de overkant van de weg worden geparkeerd of anders moet je 1 minuut lopen voor een plaatsje. Ook kan een parkeerplaats worden gehuurd via de bewoonster.

Gereisd Met partner in Fri Jul 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De moeite meer dan waard !

Klaas en Ingrid Reiling
23-5-2012

Het complex ligt op een mooie lokatie met een mooi uitzicht naar links op de Rijn en de pont.Hoewel het appartement genoeg ruimte bied vinden we het minder geschikt voor 4 personen,omdat het slaap gedeelte met een gordijn is af te sluiten van het woongedeelte..De accomedatie ligt aan de doorgaande weg en is goed bereikbaar.Achter het huis loopt de spoorlijn .Naar het station is het maar een klein eindje lopen. We waren verrast door de goede isolatie van het huis. want het treingeluid werd door ons niet als hinderlijk ervaren, evenals de doorgaande weg , die voor het huis langs loopt .Het toilet annex badkamer bevinden zich op de gang, en is ruim en schoon. Jacoba, de verhuurster, is erg aardig en begaan met haar gasten.Een verrassing was toch wel dat handdoeken enz gewoon in de wasmand op de gang gedeponeerd kunnen worden en dat er s'avonds weer schoon goed ligt, zonder extra kosten..De prijs /'kwaliteit verhouding is erg goed.

Gereisd Met partner in mei 2012

Riant appartement met fraai uitzicht

peter
28-7-2010

Wij hebben het grootste appartment op 1-hoog geboekt. Modern en compleet ingericht, met balkon met Rijnzicht aan de voorzijde. Veel te zien op de Rijn. Huis ligt aan een vrij drukke weg, maar 's' avons en 's nachts wordt het een stuk rustiger. De spoorlijnen aan beide zijden van de rivier zorgen wel voor geluidsoverlast (ramen en rolluiken 's nachts dichthouden). Ondanks dat er niets over vermeld werd op de website, is het een niet-rokershuis.

Gereisd Met vrienden in juli 2010
2008

Gewoon geweldig!!

F. de Leeuw
17-10-2008

Gezellig 1 kamerappartement. Alles goed verzorgd. Uitzicht op de Rijn, geweldig!!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Rijnzicht (Loreley Tal + Mittel Rhein) in Sankt Goar (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Rijnzicht (Loreley Tal + Mittel Rhein) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Huize Rijnzicht (Loreley Tal + Mittel Rhein)