Hotel St. Erasmus (in Trassem) ***

Hotel St. Erasmus (in Trassem) ***

Hotel St. Erasmus (in Trassem)
9,2

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor St. Erasmus (in Trassem) voor je op een rij gezet:

5 tips over Hotel St. Erasmus (in Trassem)

Anja, 15-6-2015
Er zijn mooie wandelmogelijkheden in de bossen rondom Trassem. Of huur een ebike!
natasha73, 18-5-2015
Vlakbij de Franse en Luxemburgse grens. Dus je kunt alle kanten op. De Saarschleife is vanaf de parkeerplaats bij het infocentrum nog geen 5 minuten lopen en je hebt een fantastisch uitzicht!
Luc, 14-2-2015
In Trassem zelf is weinig te doen. De omgeving leent zich wel voor fraaie wandelingen. Wandelaars kunnen zelfs langs bewegwijzerde wandelpaden naar het bezienswaardige stadje Saarburg (op 6-7 km). Een tiental km verderop te Orscholz kan men het (middelzware) 8km lange Cloefpad bewandelen: veel bos en mooie panorama's over de beroemde Saarschleife.

ftftimmermans6, 21-8-2012
Saarburg,Mettlach,Merzig en Luxemburg. In de omgeving zijn veel tuinen te bezoeken in het programma "Garten ohne Grenzen". Vanuit het hotel kan je mooie wandelingen maken.
Paul, 30-7-2012

Tip voor een mooie wandeling: rij naar Orscholz en volg de wegwijzers naar de "Cloef" (historisch uitzichtspunt - http://www.orscholz-saar.de/cloef.html). Van daar heb je een prachtig uitzicht op de "Saarschleife".

Bij de parking vind je ook een prima cafetaria/restaurant met lekkere gerechten en heel vriendelijke bediening.

Van daaruit zijn er verschillende aangeduide wandelpaden, van kort tot vrij lang. Wij namen pad nummer 3, een 8-tal km langs kleine paadjes door mooie natuur.