Hotel Saarburger Hof

9Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Saarburg (Hunsrück)

9Fenomenaal

9 reviews over Hotel Saarburger Hof

• 2019
    9Wim van Weelden28-08-2019

aanrader

Vier overnachtingen aan de Saar in Saarburg. Goede ontvangst door gastheer. Eigen parkeerplaatsen. Hotel ligt aan rotonde. Geen geluidshinder. Goed ontbijt. Diner is een aanrader. Zeer smakelijk. Mooi terras bij mooi weer. Helaas was keuken 2 avonden dicht. (was bekend). We konden dus maar 2 keer genieten van een uitstekend diner. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kamer met balkon was zeer ruim en schoon. Goede douche ruimte. Saarburg zelf leuk stadje voor 3 dagen bezoek.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Michel Ten Hoven19-08-2018

Goed voor elkaar

Vriendelijk personeel, goede bediening, ruime ontbijt keuze en een schone kamer. 3 zeer aangename nachten verbleven!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

10Jolanda06-10-2013

Uitstekend hotel in het centrum van Saarburg

Goed verzorgd hotel, ligt aan een vrij drukke rotonde en het is slechts enkele minuten lopen naar de historische stadskern. Het is een echt familiehotel, vriendelijke uitbaters die zich niet opdringen maar wel behulpzaam zijn. Kamers zijn vrij klein, brandschoon en met heerlijke bedden. Het ontbijt is super! Parkeren naast het hotel en prima Wifi zijn inbegrepen. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Ellie02-09-2011

geweldig aardig hotel

Hotel krijgt van mij een pluim, ik was alleen met mijn hond en er was meteen al belangstelling, vragen over waar ga je naar toe kunnen misschien helpen. Je kunt van ons wel wandelkaarten lenen. Belangstelling als je terug kwam. Ik vond het een een woord geweldig. Eten was goed en kamer was oke geen enkel probleem dat de hond er was.

Alleen gereisd in augustus 2011

• 10robert19-04-2011

zeer goed hotel

fantastisch goed hotel met oog voor detail voor hun gasten,ben hier al verschillende jaren te gast geweest en verheug me al op het volgende weekend in saarburger hof.dit hotel heeft een zeer goede ligging in het centrum van de stad en van hieruit kan je verschillende mooie wandelingen maken.het restaurant is subliem en de eigenaars zijn zeer gastvrij. ik vind dit hotel een aanrader.

Gereisd met partner in april 2010

• 8Annemie Niessen03-08-2010

voor herhaling vatbaar..uitstekend!!

Een familiehotel waar wij hartelijk ontvangen zijn-de kamers waren niet echt modern maar de bedden waren prima-het personeel was vriendelijk en werkte goed-de uitbaters waren uiterst attent op elk gebied / uitleg omgeving / menu aanpassing /altijd een glimlach..het eten was Super ...voor wie al verwend is zelfs nog verrassend..prima bijpassende wijn..Toppie Een dikke Tien van 6 mensen uit Roosteren ( limburg)

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 10anoniem02-08-2010

Super locatie,een aanrader!!!

We hebben logies, ontbijt en halfpension gehad. Het is een gezellig familie hotel waar klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel staan. Elk personeelslid straalt rust en vriendelijkheid uit. De kamers zagen er gezellig en prima verzorgd uit. Vooral de bedden, wat voor mij met erge rugklachten erg belangrijk is, waren echt goed. Een prima boxspring. Ik heb zelden in een hotel zo goed geslapen. Ontbijt was goed verzorgd en lekker, elke morgen had de eigenaar een ander verse taart gebakken. Het avond eten was gewoon SUPER. Iedere dag een 3 of 4 culinair gangen menu. Echt gewoon geweldig ! Alles was compleet, goede locatie, geweldige entourage, en super vriendelijk personeel. Het hotel ligt midden in het centrum, ze hebben eigen parkeer plaatsen en een stalling voor de fietsen. Het terras ligt voor het hotel en helemaal afgescheiden van de weg waardoor je niet de indruk hebt aan een weg te zitten. Je waant je in Italie. Omgeving is super om te fietsen langs de Saar of Moezel.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Hotel Saarburger Hof info