Camping Leuckbachtal

5.2Matig

Duitsland, Rheinland Pfalz, Saarburg (Hunsrück)

5.2Matig

• 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

25 reviews over Camping Leuckbachtal

• 8sjeng05-08-2014

Super plek

Na alle berichten hier gelezen te hebben een beetje heuverig. Echter aangekomen is mij niet tegengevallen. Beheerderspaar is vriendelijk en behulpzaam maar ook correct. Camping ligt midden tussen de bossen en heuvels, en straalt rust uit. De plaatsen zijn ruimvoldoende. Sanitair is wat gedateerd, echter schoon(word meermaals p/d gecontroleerd/gereinigd) kids amuseren zich prima in het (kleine) zwembadje, of in het riviertje/waterval. Ook de boomstam brug is favoriet. Op 5min lopen ligt de mega supermarkt(rewe) dus geen te dure broodjes meer(slechts 13cent) en ook het centrum van Saarburg ligt op 15min lopen. Vele goede restaurantjes, geweldige waterval en een burcht. Ook de ijssalon in favoriet(ascata. Of zo iets) lekkerste ijs wat wij ooit gehad hebben. Of pak eens de stoeltjeslift de berg op, waar zich een bobsleebaan bevind. Erg favoriet bij onze zoon. En loop dan via de wijnvelden weer terug naar beneden. Waar je salamanders gewoon voor de voeten wegschieten. Wij gaan hier terug

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 8firephotopress18-11-2012

Een camping waar gelukkig niets te beleven is

Ondanks dat wij in de middagsluiting aankwamen werden wij door een aardige dame van de receptie te woord gestaan. We konden met de camper een plaatsje uitzoeken op het speciaal voor campers ingerichte gedeelte van de camping. Geen grote plaatsen, maar ruim voldoende, en op een prima afstand van het sanitair. Het sanitair zag er enigzinds gedateerd uit, de afgeplakte defecte urinoirs gaven de indruk dat deze al geruime tijd gerepareerd hadden kunnen zijn. De rest van de voorzieningen waren schoon. Via een voet/ fietspad lekker binnendoor naar Saarburg, te voet in een kwartiertje tijd. Mooi stadje met goede culinaire mogelijkheden. We hebben met veel plezier op deze camping gestaan welke aan de rand van de stad gelegen is. Een supermarkt ligt op 10 minuten lopen vanaf de camping. al met al een camping die bij ons op de lijst staan om er nog een keer terug te komen.

Gereisd met partner in september 2012

• 9a.fokker408-10-2011

Top!

Leuke camping, veel vaste gasten. Camperplaats zeer ruim. Prima sanitair. Goede prijs! Vriendelijk personeel (super). Broodjes halen op de fiets, heen en terug binnen 10 minuten! Saarburg, geweldige stad! Alles prima te doen met de fiets. De moeite waard! Gaan we zekerrrr terug!

Gereisd met partner in september 2011

• 3John en Jannie07-09-2011

Vriendelijke camping????

Jazeker, de camping is vriendelijk. Ligging goed. Beheerdersechtpaar???? Zoiets onvriendelijks hebben wij in 40 jaar kamperen nog nooit meegemaakt!!! Hopelijk komt er snel een wisseling, pas dan gaan wij terug. En een paar dagen de graafmachine voor de caravan is ook niet leuk, getuige de foto's.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8hans_houweling03-09-2011

Eenvoudige camping in natuur

we hebben hier een aantal keer gestaan. Heerlijk in het najaar genieten van de rust na het hoogseizoen. Veel te zien en heerlijk wandelen in het aangrenzende natuurgebied met vele mogelijkheden. Verwacht niet activiteiten vanuit de camping zelf. Het stadje Saarburg is binnen 10 minuten wandelend goed te bereiken. Kortom: een leuke, eenvoudige camping met prima sanitair.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Bert en Carolien12-08-2011

Fijne plek om je vakantie door te brengen

Een camping van waaruit je veel kunt ondernemen. Mooi centraal gelegen, dichtbij Saarburg, dichtbij zwembad, dichtbij Toom supermarkt, allen op loopafstand. Er worden diverse activiteiten georganiseerd ook in samenwerking met camping Waldfrieden. Vriendelijke en behulpzamen eigenaren, die voor elk probleem een oplossing weten. Voor kinderen een mobiel zwembad geplaatst en wat speeltoestellen. Nieuw is het verblijf voor de campinggasten, kantine en bibliotheek. Het sanitair is schoon en wordt goed onderhouden. Voor de campers is er voor weinig geld alle voorzieningen aanwezig. Saarburg is een prachtig stadje met veel terrasjes aan het water (waterval) waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten. In en rondom het stadje is genoeg vertier voor iedereen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 4Kuijpers06-11-2010

Wat een flut camping. Nooit meer.

Hebben deze camping bezocht augustus 2010. Op de camping is niets te beleven. Staanplaats en sanitair, that's it. Elke morgen de bakker met verse broodjes. Saarburg op loopafstand. wat ons erg tegenviel op deze camping was dat toen onze vrienden kwamen, per fiets, en een kopje koffie bij ons dronken, de eigenaar en eigenaresse meteen aan de caravan stonden dat de gasten moesten betalen. Wat een onzin. Ook onze buurman had een 4 persoons caravan gehuurd, daar zaten ze met twee personen in, toen hun twee kinderen kwamen moest er plotseling worden bijbetaald. Nee, dat viel ons erg tegen. De omgeving is schitterend, prachtig om te fietsen, maar de camping is zwaar flut. Daar gaan we nooit meer naar toe

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 10Yvonne Theunissen14-12-2009

Een super camping.

Geen massatoerisme. Vriendelijke eigenaren. Een prachtige omgeving. Voor ons echt niets anders.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 8joke v23-07-2009

vakantie in de natuur!!!

Heerlijke camping voor wie van no-nonsens vakantie's houdt! De camping ligt aan de rand van het plaatsje, aan de rand van bos en heuvels. Je hebt er een super uitzicht, vrij de natuur in en met een beekje dat er gezellig doorheen meandert. Vanuit de camping vertrekken diverse wandelroutes en het zwembad en centrum van saarburg liggen op iets meer dan 5 minuten loopafstand. Door de camping eigenaren worden er in het hoogseizoen regelmatig activiteien georganiseerd zoals bbq, vaak in combinatie met de gasten van camping waldfrieden, een klein eindje verder op. Ontspannen camping, gedateerd maar schoon sanitair, een ideale uitvalsbasis voor wie de omgeving en de natuur van de eifel/hundsrück wil verkennen!!!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 6Paul van der Linden05-06-2009

slechte prijs/kwaliteitsverhouding

Vroeger een gezellige familiecamping. Nu een saaie camping met weinig vertier voor de kinderen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2005

1 tip over Camping Leuckbachtal

• sjeng, 05-08-2014

Stoeltjeslift warsberg op. Bobsleebaan top warsberg. Mega grote rewe op 5min van camping. (Lidl naast stoeltjeslift) super ijs in centrum Saarburg. Openbaar zwembad tussen camping en centrum. Geniet van de rust op de camping(tegenover de mega campings) mooie wandel/fiets omgeving.

1 vraag over Camping Leuckbachtal

• Henk, 22-08-2016

muggen en vliegen

Zijn er op deze camping wespen muggen en vliegen?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig