Camping Leuckbachtal

CampingWeer vandaag23°13°
Camping Leuckbachtal
6,8

21 reviews over Camping Leuckbachtal in het Nederlands

Dat het een gezellige camping is. Dicht bij de mooie binnenestad van saarburg. Geweldig winkelcentrum en zwembad. De camping heeft mooi nieuw sanitair. Ligt mooi open tussen mooie bossen. Ziekenhuis dicht bij. En heeft leuke aanbiedingen in voor en najaar. De receptie is vriendelijk en behulpzaam. Welkom allemaal.

Een keurige nette camping

Anneke
23-8-2017

Een hele keurige camping dichtbij de stad en supermarkten

Zeer nette camperplaatsen goede fietsgelegenheid

Leuke plaats om er een paar nachten te vertoeven

Niet zo geschikt voor kinderen

Maar het zwembad zit dichtbij

Geweldig, heel erg naar ons zin gehad

Eugenie
3-7-2017

Fijne ruime vlakke plaats voor onze camper op deze netjes onderhouden camping, hele vriendelijke behulpzame eigenaresse, schone sanitaire voorzieningen. Persoonlijk vond ik de kleine bibliotheek waar je boeken kon ruilen heel fijn. Supermarkt en stad op loopafstand, kortom een aanrader.

Vergane Glorie

Traveller
1-7-2017

Veel hinder van verkeer, vrachtwagens, motoren enz. Dit begint al om 06.00uur. Veel woelmuizen in de omgeven. Gaten in het gras zijn te zien. Komen zelfs binnen en stink in de voortent naar muizenissen. Er staan zomaar een heel seizoen zigeuners die daar in de buurt werken ( af en aan rijden van busjes e.d) dus is er van een vakantiesfeer weinig over. Als het een aantal dagen regent zijn de plaatsen aan de andere zijde van de beek een rode blubberpoel. Toiletten en douches zijn achterhaald en zeker meer dan 30 jaar oud. ( wij waren hier ook met de kinderen 30 jaar geleden). Er zijn nu wel nieuwe douche deuren en knoppen geplaatst. Verder kan de eigenaar geen vakantiesfeer opbrengen in de uitstraling. Personeel wel, is zeer vriendelijk. Wat goed is: geen animatie, geen café/bar. Mooie omgeving, Saarburg is gezellig,mooi en zeer veel wandel en fiets mogelijkheden in de omgeving en vanuit de camping. Prachtig verzorgd zwembad op loopafstand (gemeente). En 250mtr vanaf de camping een groot winkelcentrum.

Oude reviews (archief)

Goede slaapplek voor paar dagen

Danny
7-9-2016

Een rommelige, maar rustige camping. We waren hier met 3 volwassenen. De wc's zijn schoon, maar kunnen wel stinken. Langs de camping ligt een wandelpad naar Saarburg. Een leuk dorpje om eens door heen te wandelen of te gaan eten. De camping heeft geen winkel, maar dat is ook niet nodig, omdat een winkelcentrum op loopafstand ligt. Voor kinderen is niets te beleven behalve 2 schommels en spelletjes in het leeshok.

Dit nooitem meer

Cores
19-7-2016

Kan vriendelijker niks te beleven toiletten stinken

Nooit meer

Anoniem
23-8-2015

Centrale ligging van de camping is prima. Groot nadeel: camping wordt onverwachts en zonder communicatie door de eigenaren omgetoverd tot manege. Met de nodige stank- en vliegenoverlast en er wordt provisorisch schrikdraad geplaatst. Zeer onveilig voor kleine kinderen.

Deze camping ligt t.o.v. Saarburg geweldig. Tussen heuvels en natuur loop je in 15 minuten naar het leuke oude, gezellige stadje Saarburg. Ontvangst is vriendelijk. Sanitair is schoon. Alleen de weg boven langs de camping kan storend worden. Zeer goed uitgangspunt voor fietstochten langs de Saar. Op 500 meter is een grote supermarkt. Eind 2015 komt er ook een Aldi bij.

Super plek

sjeng
5-8-2014

Na alle berichten hier gelezen te hebben een beetje heuverig. Echter aangekomen is mij niet tegengevallen. Beheerderspaar is vriendelijk en behulpzaam maar ook correct. Camping ligt midden tussen de bossen en heuvels, en straalt rust uit. De plaatsen zijn ruimvoldoende. Sanitair is wat gedateerd, echter schoon(word meermaals p/d gecontroleerd/gereinigd) kids amuseren zich prima in het (kleine) zwembadje, of in het riviertje/waterval. Ook de boomstam brug is favoriet. Op 5min lopen ligt de mega supermarkt(rewe) dus geen te dure broodjes meer(slechts 13cent) en ook het centrum van Saarburg ligt op 15min lopen. Vele goede restaurantjes, geweldige waterval en een burcht. Ook de ijssalon in favoriet(ascata. Of zo iets) lekkerste ijs wat wij ooit gehad hebben. Of pak eens de stoeltjeslift de berg op, waar zich een bobsleebaan bevind. Erg favoriet bij onze zoon. En loop dan via de wijnvelden weer terug naar beneden. Waar je salamanders gewoon voor de voeten wegschieten. Wij gaan hier terug

Een camping waar gelukkig niets te beleven is

firephotopress
18-11-2012

Ondanks dat wij in de middagsluiting aankwamen werden wij door een aardige dame van de receptie te woord gestaan. We konden met de camper een plaatsje uitzoeken op het speciaal voor campers ingerichte gedeelte van de camping. Geen grote plaatsen, maar ruim voldoende, en op een prima afstand van het sanitair. Het sanitair zag er enigzinds gedateerd uit, de afgeplakte defecte urinoirs gaven de indruk dat deze al geruime tijd gerepareerd hadden kunnen zijn. De rest van de voorzieningen waren schoon. Via een voet/ fietspad lekker binnendoor naar Saarburg, te voet in een kwartiertje tijd. Mooi stadje met goede culinaire mogelijkheden. We hebben met veel plezier op deze camping gestaan welke aan de rand van de stad gelegen is. Een supermarkt ligt op 10 minuten lopen vanaf de camping. al met al een camping die bij ons op de lijst staan om er nog een keer terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Leuckbachtal in Saarburg (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Leuckbachtal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Leuckbachtal scoort een 6.8 uit 10 op basis van 23 reviews.