Vakantiepark Landal Warsberg

6.6Voldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Saarburg (Hunsrück)

6.6Voldoende

• 6.4Activiteiten
  • 5.2Eetgelegenheden
  • 6.7Onderkomen

Vakantiepark info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Bij Landal Greenparks Warsberg hoef je niet ver weg van huis, maar zit je wel in een hele andere omgeving. Ook in koudere periodes kun je hier terecht dankzij het binnenzwembad met peuterbad. Door de ligging bovenop de berg geniet je van een panoramisch uitzicht. Saarburg ligt op loopafstand en is ook met gondel te bereiken vanaf het vakantiepark.

926 reviews over Vakantiepark Landal Warsberg

• 2019
    7A Van Ramshorst31-12-2019

Redelijk maar blijft bij 1 keer

We verbleven met oud en nieuw op landal warsberg. We kregen huisje 81 toegewezen ik vermoed dat deze recent was opgeknapt. De ontvangst bij de receptie was koud en zakelijk. Het zwembad was zelfs op maandag gesloten.. En dat in het hoogseizoen! Het huisje was redelijk schoon. Alleen lag er wel een enorme honden drol op het terras. Echt ranzig, dit zegt ook wat over de mensen die in de huisjes verblijven!! We hadden een 6 persoons huisje maar dit is voor 6 volwassenen veel te klein . Er is weinig opbergruimte en de wc/ badkamer is veel te klein!! Huisje komen gedateerd over, maar alles is aanwezig. Tv heeft 30 Duitstalige en 8 nederlandse zenders dus voldoende. Het zwembad heeft mij positief verrast. Schoon en redelijk ruim. Er was ook een stoombad wat 3euro per 20min kost. Na eerdere reacties over het restaurant hield ik mijn hart vast, maar ook dit was ok, redelijke prijs kwaliteit en vlot, maar het was er niet druk. Omgeving is top.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 4Bouvrie01-11-2019

Nooit Meer!!!!!

Aangekomen op 27 oktober 2019, helaas was de receptie gesloten. de sleutels en papieren lagen in de kluis, eenmaal op de plaats bleek er geen satelliet ontvangst te zijn. terug naar de receptie waar een telefoon hangt, ik moest maar in het restaurant vragen of ik een andere plek mocht zoeken. daar kreeg ik als antwoord, is geen probleem er zijn plekken genoeg, maar zou dat dan wel de dag erna doorgeven aan de receptie., alles mooi geinstalleerd, maar kregen op de receptie te horen dat we toch naar een andere plek moesten omdat deze de hele week gereserveerd zou zijn. idd kwamen diezelfde middag andere mensen die er 1 nacht zijn geweest, en is de plek de hele week leeg geweest. Prachtige omgeving dat zeker, maar het park is een aanfluiting, onvriendelijk personeel, zwembad ijskoud, winkeltje erg weinig aanbod, stad moeilijk bereikbaar, weinig informatie, kabel baan gesloten, Frituur bar slecht, en erg duur. 3 dagen eerder vertrokken

• 1Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 4TV25-10-2019

Ranzig donker huisje

Zaten in huisje nr 96. Volledig in de schaduw, terwijl de zon volop scheen, konden we niet buiten zitten door het nat en daardoor muggen. Dacht op een mooie locatie een huisje te hebben gehuurd, nog extra betaald met voorkeur. Bij binnenkomst kwam de urinelucht van de wc op ons af. Wc bril was bruin aan de onderkant van de urine. Wc zo klein dat je tegen het wasbakje zat. Grote douche, schimmel tussen badtegels, wastafelblad gespleten door het vocht. Knop switch bad/douche was eraf. Huiskamer oogde donker door schaduw en donkerbruine lambrisering. Ouderslaapkamer stonk naar zweetvoeten, evenals de kast. Bah, we hebben dit niet eerder meegemaakt bij Landal. Voor 436,- een midweek! Gemeld bij de receptie, maar waren niet onder de indruk. Hoewel we ons buiten het park goed hebben vermaakt, was het huisje een flinke domper. In Saarburg heerlijk gegeten bij Griek Akropolis en de Zunftstube.

• 5Activiteiten
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 7V Rooij17-10-2019

Leuk voor n keer

Premium campeerplekken c1 zijn ruim met prachtig uitzicht over de vallei is n must. Andere plaatsen niet bijzonder. Sanitair is ruim en schoon. Zwembad is leuk maar water was niet heel warm, vrij koud zelfs. Strenge badmeester dus geen bommetje! Oogt wel schoon. Sauna is een apart hoekje in t zwembad met 2 persoons kleine hokjes infrarood en 1 stoomcabine en 3 wirlpool 1persoons ligbaden. Alles tegen betaling 3 euro per 10 minuten gebruik. Maar is wel n keer lekker om te doen. Daar ook 3 aparte ligbedden Ruime speeltuin. Zand water luchtkussen altijd goed. Dierenverblijf is klein. Gameroom stelt niks voor. Restaurant 1x n gezinszak friet gehaald. Wel goed en genoeg maar 7.50 wat aan de hoge kant. Rodelbaan naast t park is leuk. 20 euro voor 10x. Wel n kort baantje. Mooi en goed terras erbij. Saarburg is mooi maar wel n heel klein dorpje. Met n uurtje heb je t wel gezien. Algeheel 1 malig maar niet nog een keer voor ons.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 6Hannie16-09-2019

Gedateerd en niet voor herhaling vatbaar

Mooi park, maar zoals al eerder geschreven, gedateerde huisjes. We zijn met twee personen en hebben een 6 persoonshuisje. Het huisje is erg klein mn.de badkamer. We zouden hier niet graag met z’n 6en in verblijven, zeker niet met slecht weer. Een up-date is geen overbodige luxe. Alles is schoon en netjes

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Petra01-09-2019

Prima vakantie

Net park in een mooie omgeving. Accomodatie was (op wat kleine dingen na) prima in orde. Er waren genoeg leuke dingen te doen op het park: zwemmen, veel speeltuintjes, animatie en activiteiten (archery tag was heel leuk, met een zeer enthousiaste medewerker). MInder was de horeca. In de omgeving kun je naar het leuke plaatsje Saarburg met de kabelbaan, rodelen vlakbij het park, groot gemeentelijk buitenzwembad, en de roofvogelshow is geweldig! Er is een Lidl vlakbij en iets verderop een grote Rewe supermarkt (een ervaring op zich). Al met al een prima vakantie gehad.

• 8Onderkomen

• 8Melissa27-08-2019

Fantastisch volgend jaar weer!

Mooi Landal park, wij zaten met 2 volwassenen en een baby in een stacaravan voor 6 personen. Deze stacaravan was van Landal en vernieuwd mooie veranda deels overkapt handig met onze baby van 4 maanden. De camping is mooi gelegen en er is in de omgeving veel te doen. De combinatie met campingplaatsen, sta caravans en huisjes is erg leuk. De huisjes liggen in een ander gedeelte deze zijn erg gedateerd. De Lidl is onder aan de berg, Saarburg een leuk toeristisch plaatsje. Wij hebben weer geboekt voor volgend jaar zeer tevreden

• 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 6MR26-08-2019

Mooie omgeving

Stacaravan geboekt via touroperator. Verblijf op zich prima, maar niet echt schoon opgeleverd. Douchafvoer loopt niet door, doordat zo later blijkt er veel troep in de sifon zat. Touroperator medewerkers verre van gastvrij. Je bent gewoon een nummer en daarmee moet je het doen. Geen enkele interesse in de gast.

Saarburg en omgeving is erg mooi en samen met goed gezelschap zorgt dit voor een uitstekende vakantie. Het is alleen jammer, dat je niet echt het gevoel krijgt dat je welkom bent door de touroperator medewerkers.

Animatieteam Landal doet het erg goed. Werken hard en gaan goed met kinderen om. Activiteiten erg divers. Gratis activiteiten zijn veel leuker dan de betaalde activiteiten...

Al met al leuke vakantie, alleen zijn we van touroperator veel beter gewend.

• 9Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

• 8B.Janssen17-08-2019

Met jonge kinderen is dit een geweldig park

Vriendelijk personeel bij de receptie. Het huisje was erg gedateerd. We hebben voor onze tweeling bedden rechtop moeten zetten om 2 camping bedjes kwijt te kunnen. Helaas nog bedlinnen moeten gaan halen en toiletpapier want er hing niets. Ga hier niet naartoe met 6 volwassenen, de eettafel binnen is een 4 persoons tafel waar 6 stoelen scheef in staan anders past het niet. Huisje ligt ruim en redelijk wat schaduw om het huis, ook is het park redelijk vlak wat wel fijn was voor de kinderwagen. Met de tweeling van 1,5jaar en zoon van 5jaar goed vermaakt. Zwembad leuk maar niet voor oudere kinderen(die verwachten meer). Speeltuin leuk en de snackbar is goed. Aanraders zijn trier. Stuwmeer van Losheim bij warm weer met speeltuin(prijs 3,50) saarschleife ook dit is goed te doen met kinderwagen. Saarburg, rodelbaan, kabelbaan Boodschappen bij lidl of rewe Enige minpunt vonden wij het iets onpraktisch huisje.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Bak13-08-2019

Was wel oké!

Dit was onze tweede keer op warsberg. Drie jaar terug ook geweest Wij vonden het toch wel achteruitgegaan. De huisjes zijn toch wel, gezien de prijs die je betaald, aan een update toe. De bediening in t restaurant is ook maar zo zo... duurt erg lang en ze zijn moe denk ik Voorheen kon je op t park muntjes halen bij de receptie voor de kabelbaan dat wilde de eigenaar van de kabel baan niet meer met als gevolg dat je met 4 man 16 euro kwijt bent voor beneden te komen en dan nog is 16 euro terug... erg prijzig voor zo een kort ritje. Animatie is er volgens mij vollop gezien het programma dus dat is een pluspunt Dat je zoveel voor Wi-Fi moet betalen of dat je er überhaupt nog voor moet betalen is ook niet meer van deze tijd. En dan moet je maar hopen dat de wifi t doet in je huisje. De omgeving is prachtig.

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019