Vakantiepark Landal Warsberg

7,2

• Onderkomen7,3
  • Activiteiten6,8

Omschrijving
Bij Landal Greenparks Warsberg hoef je niet ver weg van huis, maar zit je wel in een hele andere omgeving. Ook in koudere periodes kun je hier terecht dankzij het binnenzwembad met peuterbad. Door de ligging bovenop de berg geniet je van een panoramisch uitzicht. Saarburg ligt op loopafstand en is ook met gondel te bereiken vanaf het vakantiepark.

869 reviews over Vakantiepark Landal Warsberg in het Nederlands

Ongastvrij en tijd voor de bezem

Dan Niewzwaag,
17-2-2019
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

8 persoons huisje is klein, gedateerd en erg gehorig. Het park zelf ligt op een schitterende uitzichtsplek. Ons huisje heeft geen uitzicht helaas. Maar op zich best prima voor een gezellig weekendje weg.

Het restaurant is gezellig. De bediening vriendelijk. Het eten prima en de prijs redelijk.

MAAR.... Toen we wilden eten om 19.30 uur waren we niet welkom. Onvoorstelbaar!

Kennelijk is de kok liever op tijd thuis dan het de gasten naar de zin te maken en nog lekker extra omzet voor de baas te realiseren.

Natuurlijk zijn we niet met honger naar bed gegaan. Restaurantjes zat in de omgeving. Maar in het donker met de auto door de bergen op zoek gaan naar een restaurant is ergelijk genoeg om de beoordeling van Landal Warsberg van een 7-tje laten vallen naar een 4. Geen aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2019

mooi park, maar slechte service

Renske Hoekzema,
5-1-2019
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Super mooie omgeving. Mooi park, ruime plekken rond de huisjes.

Er werd gezegd dat voorwerk op het terrein NIET afgestoken mocht worden. daar was een speciale plek voor net buiten het park. Daarom voor dit park gekozen.

Helaas totaal GEEN handhaving. Hele dag door vuurwerk afgestoken, en om 24 uur ontzettend veel. Allemaal vanaf het park. Erg jammer met 2 autistische kinderen en een hond die niet tegen knallen kunnen.

Daarnaast een kapotte vaatwasser. 2 keer naar gekeken, maar niet gerepareerd. Hierdoor hele vakantie vaat moeten doen met de hand, erg jammer! Zeker omdat het niet opgelost is door het park.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Super camping met en voor de jeugd

Jessie,
16-11-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Super leuke camping voor jeugd. Veel te doen op en rondom de camping. Met kabelbaan naar stadje onderaan de berg en bij terugkomst een rondje rodelen. Leuk animatie team voor jong en oud. S'avond voor de jeugd (800meter buiten de camping) ze zogenoemde grillhut (disco/skihut) begeleid door medewerkers vanuit de camping.

Zwembad niet spectaculair maar prima verzorgd. Camping zelf ziet er verzorgd en schoon uit.

S'avonds en s'nachts lopen er beveiligers en rusthandhavers rond op en rondom de camping.

Zijn hier uiteindelijk 5 jaar heen gegaan. Super camping!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke omgeving!!

Monique,
27-9-2018
  • Activiteiten7

Leuk huis (6 persoons) met 4 personen. Bij 6 personen is het onhandig dat het toilet in de badkamer staat. Mooie nieuwe inrichting en de box spring bedden liggen heerlijk. Mooie omgeving en prima supermarkten in Saarburg. Restaurant Woods was chaotisch. Niemand had echt de leiding, waardoor je lang moest wachten op een tafel, die allemaal op gereserveerd stonden, terwijl er niemand kwam en ook niet gekomen zijn??? Lauwe soep. Hoofdgerecht goed.

Gereisd met vrienden in september 2018

Geertje,
21-9-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

We logeerden in een caravan van Landal en hadden een schitterend uitzicht.

Gereisd met partner in september 2018

nooit meer woods in warsberg

ger,
17-9-2018
  • Activiteiten7

rustig park met een mooie ligging niets op aan te merken mooie omgeving bij een gezellig stadje. maar dan komt er domper nl het restaurant woods wachten tot er iemand zin heeft om een menu kaart brengt en vertrekt om 20 minuten terug te komen besteld en 2 biertjes die na een kwartier kwamen het voorgerecht kwam na 40 minuten (lauwe soep) na 3 kwartier gevraagd waar het hoofdgerecht kwam (haalde de schouders op) al met al heb ik na 2 uur gezegd dat ik de soep en het bier af wilde rekenen en weg ging na veel gezeur en gezucht hoefde ik dat niet te betalen en kwam bij het weggaan een verontwaardigde juf tegen dat het eten inmiddels klaar was op de vraag of ze dit normaal vond haalde ze haar schouders op en ben ik maar weg gelopen

Relaxed weekje weg

Astrid Verwaijen,
15-9-2018
  • Activiteiten8

Weekje weg geweest, mooie camping bovenop berg (12 haarspeldbochten) met prachtig uitzicht over de omgeving, stacaravan Waikiki 2 nieuw met grote overdekte veranda van touroperator, winkeltje en restaurant op de camping prima, je loopt met de hond zo het bos in, kabelbaan vanaf de camping naar Saarburg erg leuk. Saarburg ook erg leuk met waterval, kasteelruine, Schnitzelhaus en ijssalons, omgeving prachtig met uitzicht op de Moezel bij Cloef, het Wolvenpark en Trier zijn ook aanraders.

Gezellig,mooi MTB ,mooie omgeving

Wim Hendriks,
5-9-2018
  • Activiteiten7

Stacaravan,schoon en netjes en ruime plek,ook met de auto erbij

Mooie camping,met goede animatie ook voor de oudere jeugd

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Na 40 jaar nooit meer

Liedje,
27-8-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Via touroperator een tent gehuurd, super plek en super team wat er staat.

Mijn man komt hier al vanaf 1982 en ikzelf en de 3 kids zijn ook al voldoende keren mee geweest, was altijd een super camping op top niveau. Helaas na deze 8 dagen komen wij niet meer terug. We zouden 2 weken blijven.

Snackbar eten was niet lekker, verliep rommelig en patat was niet te eten.

Zwembadwater vond ik nogal koud.

Ergste van alles was nog dat de Ierse Travellers de camping nu ook gevonden hebben. Het begon met stuk of 5 mega caravans en hun toebehoren, elke dag kwamen er meer bij. Onze top was bereikt toen vanmorgen nog eens 10 caravans aan kwamen zetten.

Wij zijn met hulp van touroperator naar een andere camping gevlucht, wilde er geen uur meer langer blijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk voor gezinnen/ jonge kinderen

Angela,
26-8-2018
  • Activiteiten7

De Warsberg is een mooie camping met zijn ligging bovenop de berg. Met +/- 13 haarspeldbochten bereik je de top en de receptie van de camping. We hebben hier 4 dagen gestaan als terugreis vanuit Oostenrijk. De kwaliteit van de camping ligt bij de animatie voor kinderen. In omliggende dorpjes/ steden zijn leuke activiteiten te doen. Saarburg is te bereiken met de kabelbaan vanaf de camping. Helaas hebben we ons verbaasd over het sanitair gebouw. We moesten meerdere keren opzoek naar wc-papier en zelf eerst een schoonmaak doen voor het gebruik.Daarnaast waren er lange wachttijden bij de restaurants. We hadden een mooie (grote) plaats voor onze caravan met een prima ligging. In het zwembad voelde we ons als sardientjes in een blik. Niets voor ons, maar wel leuk voor jonge kinderen. Jammer dat er geen buitenbad is voor de 30+ graden dagen. Deze camping willen we gezinnen met jonge kinderen aanraden.

Gereisd met partner in augustus 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Warsberg in Saarburg (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Warsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.