Camping Landal Warsberg

Camping Landal Warsberg
7,3

Camping Landal GreenParks Warsberg ligt in het plaatsje Saarburg. Hier vind je speeltuinen, eenvoudige animatie en een fijn zwembad. Landal Warsberg ligt op een heuvel. Je pakt de kabelbaan naar beneden naar Saarburg. Een hapje eten kan in het restaurant en er is een sauna. De stad Trier bereik je in een half uur.

114 reviews over Camping Landal Warsberg in het Nederlands

prima park

marijke
5-9-2019

Prima camping in een mooie omgeving. Alles is goed geregeld. Voor de oudere jeugd (15, 16)wordt er niet heel veel gedaan, behalve de skihut die zeer in de smaak viel. Onze twee tieners hebben zich desondanks prima vermaakt met leeftijdgenoten. Personeel waar wij mee te maken hadden waren allemaal vriendelijk en hulpvaardig. Zwembad is klein, maar zeker voor wat jongere kinderen lijkt hij mij in orde. Voor tieners lijkt het mij niet veel maar die van ons wisten zich met leeftijdgenoten en een bal ook daar goed te vermaken. We kortom een zeer aangename vakantie gehad. Wil je een mobil home met een heel mooi uitzicht, boek dan nr. 481.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Leuk park, mooie locatie

Ella
30-8-2019

Via touroperator een mooie mobilehome gehuurd. Plaats op de camping perfect. Leuke camping. Voor kinderen genoeg te doen. Met de hond konden we zo de natuur in lopen.Omgeving genoeg te doen. Leuk plaatsje Saarburg, met lekkere restaurantjes. Aardig wat bochten omhoog, maar je wordt beloond met mooi uitzicht. Rodelen en kabelbaan, naast de camping, maar is nog wel 10/15 min lopen. Zeker de moeite waard. Camping voor herhaling vatbaar

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Mooie camping boven op berg

Nicole
28-8-2019

Camping bovenop de berg. De reis er naar toe is al geweldig. Mooie kampeerplek, al is dat wel afhankelijk van waar je zit. Sanitair (gebouw 2)was prima in orde. Meerdere malen per dag werd 't schoon gemaakt. Zelden zo'n schoon sanitair meegemaakt. Met hoge temperaturen is 't jammer dat er alleen een binnenbad is, en jammer dat er door het animatie team dan niet iets bedacht wordt met water spelen. Animatie team hebben we wel beter meegemaakt. Het enthousiasme en interactie met kinderen vonden wij bij de camping kids animatie vele malen beter. Snackbar biedt ook Nederlandse snacks. Dorpje Saarburg is erg leuk, lidl beneden aan de berg erg handig. Jammer dat er geen korting voor campinggasten is voor de kabelbaan, dan hadden we dat vast vaker gedaan. Een prima vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Landal Greenparks

Was leuke vakantie maar gaan niet nog een keer.

Renate
9-8-2019

Wij vonden het een erg groot park waardoor er de hele dag auto's reden. Animatie was goed geregeld. Sta caravan was ook prima. Staan wel allemaal wat ongezellig. Restaurant is niet goed. En de bediening van het terras is helemaal waardeloos. Onvriendelijk En duurt allemaal erg lang. Zwembad is prima.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Leuke camping, met goede sanitaire voorzieningen

Gezin met 2 kinderen
10-6-2019

We zijn erg verrast , Wat een leuke camping. Grote speeltuin , leuk zwembad , en het stadje saarburg is ook erg mooi . Tips om te doen ! : rodelbaan, stoeltjeslift, boot varen in saarburg, dagje Luxemburg, trier enz... dagen te kort . Sanitair erg netjes , fijne douches , stroomvoorziening voor de caravan is goed .
Beneden aan de berg is een lidl winkel , lekker makkelijk voor de boodschappen . Wi-Fi moet je apart betalen , dit is het enige min puntje .

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Een heerlijke vakantie

Nicole
19-11-2018

Met 3 van onze kinderen (20,10 en 7 jaar) en opa en oma een midweek verbleven in 2 stacaravans van touroperator. Welkom uiterst vriendelijk door medewerker touroperator. Stacaravans netjes en ruim genoeg voor resp 3 en 4 personen. Camping is prachtig gelegen boven op de berg. Mooie omgeving! Mooi zwembad, leuke speeltuin. Midgetgolfen moet je ook gedaan hebben. De kabelbaan is erg leuk naar 't dorpje toe, maar favoriet was wel de rodelbaan. Aardige eigenaar bij de rodelbaan, in voor een geintje. Kinderen maar ook opa en oma vonden 't prachtig. In de omgeving veel te zien/doen. Naar Luxemburg en Frankrijk geweest. Ideaal is de Lidl beneden in het dorp. Eigenlijk was een midweek veel te kort, wij hadden nog veel meer willen zien in de omgeving.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Helemaal prima

Xenia
17-11-2018

Als je niet van Nederlanders houdt, ga hier dan niet naar toe. Het stikt ervan! Camping heeft voldoende schaduw. De faciliteiten zijn oké, het restaurant nogal matig en het zwembad top. Heerlijke tijd gehad en dat kwam zeker ook door het mooie weer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie ligging, jammer van sommige gasten

Marjolein
1-9-2018

Mooi uitzicht op de kampeer plaatsen aan de rand, extra kosten wel waard. Ruime plaats. Ligging is hoog en mooie vergezichten. Kabelbaan naar dorp en terug is erg prettig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Sanitair netjes, vaatwasser voor 50 cent, veel vermaak voor kinderen.

Zwembad is klein en druk, water aan de koude kant. Veel Nederlanders, gedragen zich asociaal. Ook veel Engelsen die zich niet kunnen gedragen. Laten overal vuilniszakken achter en letten niet op hun huisdieren of kinderen. Veel honden, wij hadden de pech dat een hond vlakbij constant aan het blaffen was. Werd weinig aan gedaan door park. Bij camping plaats lag fijne steentjes ondergrond, gaf flink troep. Geen mtb route vlakbij camping, werd niet goed aangegeven. Ondanks genoemde openingstijden pannenkoeken restaurant, toch dicht. Restaurant camping propvol, geen eten meer te krijgen. Jammer.

Prachtige camping voor jong en oud.

Ellen Boom
31-8-2018

Prachtig gelegen. Fantastische faciliteiten. Je kan met de kabelbaan naar het dorp beneden. Vriendelijk personeel en heerlijk eten in het restaurant. Trier op kleine afstand. Mooie plekken met mooi en schoon sanitair. Volop speeltoestellen en een goed en gezellig recreatie programma.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit weer

Anoniem
19-8-2018

Poeh wat was ik blij dat we maar een paar dagen hier hebben geboekt!! We waren met eigen caravan en stonden beneden aan de berg met kleine kinderen. Heb mijn kinderen nog nooit zo vaak bij te tent gezien! Alle voorzieningen lagen rondom receptie. Waar wij een stuk vanaf zaten. Ik moest mn kleine meisje van 1 jaar in een wasbak wassen om haar toch een badje gevoel te geven was geen babyruimte. Toilet gebouw zijn erg krap je staat de afwas te doen en naast je leegt iemand zn chemisch toilet??omgeving is prachtig gelukkig hebben we daar wel veel gebruik van gemaakt. Voor een landal park vinden wij dit zeer tegenvallen. Allemaal erg commercieel

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Warsberg in Saarburg (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Warsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.