Aanrader voor wandelaars, top service.

Hotel Zur Post

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marieke Schepens

Aanrader voor wandelaars, top service.

Marieke Schepens,
28-7-2014

Erg warm en gastvrij ontvangst, ze doen echt hun best voor je om een fijn verblijf te hebben. Amper een halve dag vantevoren gereserveerd, en aangegeven dat ik glutenvrij en lactosevrij wilde eten. Kreeg vervolgens zowel bij het ontbijt als bij het diner de lekkerste dingen voorgeschoteld. De kok maakte er echt werk van. Onze honden waren ook meer dan welkom. Ideaal hotel om lekker te wandelen in de prachtige omgeving daar. In het hotel zijn verschillende kaarten met wandelroutes beschikbaar. Echt een aanrader dit hotel, zeker met speciale dieet wensen.

Gereisd met partner in juli 2014