Hotel Zur Post

HotelWeer vandaag26°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Post voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Zur Post in het Nederlands

Aanrader voor wandelaars, top service.

Marieke Schepens
28-7-2014

Erg warm en gastvrij ontvangst, ze doen echt hun best voor je om een fijn verblijf te hebben. Amper een halve dag vantevoren gereserveerd, en aangegeven dat ik glutenvrij en lactosevrij wilde eten. Kreeg vervolgens zowel bij het ontbijt als bij het diner de lekkerste dingen voorgeschoteld. De kok maakte er echt werk van. Onze honden waren ook meer dan welkom. Ideaal hotel om lekker te wandelen in de prachtige omgeving daar. In het hotel zijn verschillende kaarten met wandelroutes beschikbaar. Echt een aanrader dit hotel, zeker met speciale dieet wensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Rossbach/Roßbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Post scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.