Rossbach/Roßbach

Reviews over Rossbach/Roßbach

aanrader

Paul Spronck,
    18-12-2018

goed ontbijt, heel vriendelijk personeel, gemutlich

Gereisd met partner in december 2018

Eenvoudig hotel, goed en schoon.

Ellen Post Uiterweer,
    26-11-2018

Prima locatie voor een prettig verblijf tegen een zeer schappelijke prijs. Nette ontvangst, schone hotelkamer met leuk zitje.

Prima eten, over het algemeen vriendelijke bediening.

Één nadeel: absoluut geen telefoonbereik en WiFi alleen op één plek in het hotel. Dit is uit de tijd en kan echt niet meer.

Gereisd met vrienden in november 2018

uitstekend

t.groothoff,
    15-10-2018

geen lift,verder uitstekend

Gereisd met partner in oktober 2018

Rustige ligging. Goede prijs kwaliteit verhouding.

A. Munsters,
    16-8-2018

Ontvangst rommelig. Was niet op de hoogte van lengte van verblijf. Na 1 dag door eigenaresse upgrade van kamer zonder naar kamer met balkon. Eten is uitstekend, eenvoudig maar lekker en meer dan voldoende. WIFI en mobiele telefoon bereik waardeloos. Je moet op de parkeerplaats tegenover gaan staan om te kunnen bellen. WIFI alleen goed bereikbaar als je onder een router staat. Personeel op een enkeling na vriendelijk. Weinig informatie over bezienzienswaardigheden in de buurt. Zijn er b.v. zelf achtergekomen dat er in de week van ons verblijf het grote evenement Rhein im flammen was. Een gemiste kans.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig hotel en zeker voor herhaling vatbaar!

Familie de Zeeuw,
    15-8-2018

Zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie. Mooie kamer, heerlijk 3-gangendiner, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel ligt in een rustige, mooie omgeving. Niks negatiefs te melden over dit hotel en we gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2018
Rossbach/Roßbach scoort een 6,8 uit 10, op basis van 6 reviews