Riegenroth

Reviews over Riegenroth

Mooi huis

van Westen,
    16-8-2010

Mooi huis. Mooie omgeving! Prachtig uitzicht. Vriendelijke eigenaren. We hebben 2 weken slecht weer gehad, maar zo ontzettend veel te doen in de omgeving! Open haard en vloerverwarming!

Het huis is alleen geen 5 sterren waard. De tafel binnen en buiten kun je niet verschuiven, dan storten ze in elkaar. 2 Kinderbedjes en 2 kinderstoelen aanwezig.

Mooie oven in de keuken, maar geen overschalen oid. Het is een vrijstaand huis, maar je woont in een gedeelte van het huis. de verdieping boven is niet af en staat vol spul en ook de zijkant van het huis wordt gebruikt als opslag.

Prachtig mooi veld voor de kinderen!

De overdekte plaats waar je leuk kunt BBQ wordt gebruikt helaas als vuilnisopslag....

Leuke uitstaptjes! bernkastelkues, boottocht van Beilstein naar Cochem. Vlakbij in Rheinbollen zit een wildpark. Trier!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

In 1 woord.... Schitterend!

Miranda Dortwegt,
    28-9-2008

De villa is echt compleet ingericht!

Met 3 slaapkamers, 2 badkamers waarvan 1 met Bad, en 1 met douche, beide met een wc, een schitterende keuken Compleet met vaatwasser, over en magnetron en een werkelijk schitterende Open haard, die bij ons alle dagen brandde.

Voor ons was de week veelste snel voorbij.....

Dit huis is echt een aanrader!!

Gereisd familie in september 2008