Hotel Wohlfühlhotel Alte Rebschule

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag16°3°
Hotel Wohlfühlhotel Alte Rebschule

We hebben een aantal aanbieders voor Wohlfühlhotel Alte Rebschule voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Wohlfühlhotel Alte Rebschule in het Nederlands

Heerlijk bijkomen na 2 weken kamperen

Frank
23-5-2016

Geweldig terras om in de ochtend te ontbijten met uitzicht op 'Duits Toscane'; glooiend landschap met wijngaarden.

Erg ruime kamer, niet al te modern. Zwembad met wellness is geweldig.

Zin in een appel, handdoek of slippers nodig? Alles ligt klaar voor de gast.

Ten slotte is de lokale wijn geweldig. Aanrader dus.

Fantastische ligging en zeer vriendelijke staf

H.G. Aalbersberg
13-6-2014

Wohlfüll Hotel Alte Rebe was op onze reis een belevenis. De ligging, het uitzicht vanaf kamerbalkon en terras over de wijngebieden was ongeëvenaard. Kamer was schoon en volledig uitgerust. Bovendien waren de maaltijden zeer smakelijk. Staf was buitengewoon behulpzaam.

Een schitterende plek voor een wandelvakantie in die omgeving.

Prijs/kwaliteitverhouding goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wohlfühlhotel Alte Rebschule in Rhodt unter Rietburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wohlfühlhotel Alte Rebschule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.